اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بویین زهرا

دوره‌های تخصصی آموزش قرآن کریم آغاز شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا از برپایی دوره‌های تخصصی آموزش قرآن کریم در این شهرستان خبر داد.

دوره‌های تخصصی آموزش قرآن کریم آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، حجت‌الاسلام مهدی عباسی صبح امروز در دیدار با جمعی از روحانیون بخش رامند با بیان اینکه نخستین دوره تربیت مربیان و اساتید قرآن کریم در بخش مرکزی این شهرستان آغاز شده است، اظهار کرد: این دوره‌ها دو مرحله‌ای بوده که کارآموزان با گذراندن مرحله مقدماتی می‌توانند به مرحله تخصصی فرا‌گیری کلام‌الله وحی راه‌ یابند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه توسعه برنامه‌های قرآنی در کشور مستلزم تخصیص ویژه اعتبارات است، بیان کرد: باید با برنامه‌ریزی و رویکرد صحیح زمینه را برای توسعه امور و برنامه‌های قرآنی در کشور فراهم کرد.

وی با بیان اینکه میزان فعالیت‌های انجام شده در این شهرستان در طول دو سال گذشته در راستای توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی و تبلیغی بسیار چشمگیر بوده است، تصریح کرد: این شهرستان از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فعالی در زمینه برنامه‌های قرآنی برخوردار است و مسئولان باید توجه ویژه‌ای به این بخش داشته باشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه دستاورد‌های فرهنگ اسلامی باید در جامعه نمایش داده شود، ابراز کرد: قرآن کریم به تمام مسلمانان و شیعیان سفارش و تأکید کرده که در پناه عمل به آموزه‌ها و تعالیم آسمانی است که می‌توان به سعادت و رستگاری رسید.

عباسی با اشاره به ضرورت توسعه محتواهای قرآنی در جامعه و در بین جوانان و نوجوانان تشریح کرد: این مهم با سعی و برنامه‌ریزی دقیق و منظم در سطح کشور به دست‌ می‌آید.

وی با بیان اینکه دشمنان در شبیخون فرهنگی تلاش می‌کنند تا با اشاعه فرهنگ ضد دینی جوانان را به انحرافات بکشانند، اظهار کرد: انحراف جوانان و تبلیغ فرهنگ بی‌بند و باری از مهم‌ترین شیوه‌های استکبار در تهاجم فرهنگی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: تمسک به آیات نورانی و روان‌بخش قرآن و دوری از مسایل و جریان انحرافی و مخرب تنها سد دفاعی در برابر تهاجمات استکبار و غرب است.

عباسی افزود: لازم است تا با ابزار و شیوه‌های جدید با دسیسه‌های ضد‌ فرهنگی دشمنان مقابله کنیم.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول