اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سید مهدی احمدی:

ساخت فاز دوم موسسه قرآنی نورالهدی 2 میلیارد ریال پول می‌خواهد

خبرگزاری فارس: عضو هیئت موسس موسسه نورالهدی و عضو شورای شهر ساری گفت: ساخت فاز دوم موسسه قرآنی نورالهدی شامل مهمانسرای مهمانان داخلی و خارجی نیاز به بیش از 2 میلیارد ریال اعتبار دارد.

ساخت فاز دوم موسسه قرآنی نورالهدی 2 میلیارد ریال پول می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید مهدی احمدی عضو هیئت موسس موسسه نورالهدی و عضو شورای شهر ساری عصر امروز در حاشیه بازدید استاندار مازندران از این موسسه گفت: فاز اول موسسه نورالهدی در دو طبقه شامل سالن قرائت، فروشگاه محصولات فرهنگی، واحدهای اداری، سالن همایش و کلاس‌های آموزشی و هوشمند با هزینه‌ای بیش از 3 میلیارد ریال با مشارکت 70 درصد خیرین و 30 درصد ادارات احداث و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

احمدی تصریح کرد: فاز دوم این موسسه شامل مهمانسرای مهمانان داخلی و خارجی نیاز به بیش از 2 میلیارد ریال اعتبار است.

وی از همه خیران و ادارات خواست در ساخت و تکمیل فاز دوم موسسه قرآنی مشارکت کنند تا این مرکز زیبنده کتاب آسمانی باشد.

استاندار مازندران نیز در جریان بازدید از موسسه فرهنگی قرآنی نورالهدی ساری و دیدار با قاریان و حافظان قرآن کریم مبلغ 200 میلیون ریال برای تکمیل و تجهیز این موسسه قرآنی اختصاص داد.

سید علی‌اکبر طاهایی در جمع قاریان و حافظان قرآن کریم گفت: در هیاهوی عصر حاضر بعضاً غفلت‌هایی به وجود می‌آید و ما را از قرآن دور می‌کند.

وی با اشاره به جایگاه وقف در اسلام گفت: وقف برای همه مسلمین واژه آشنایی است اما وقف برای مسلمانان شیعه هدفمند و بهترین روش نگهداری موقوفات است.

طاهایی در ادامه افزود: پیشنهاد می‌شود به منظور جلوگیری از هرگونه شک و شبهه جلسه‌ای با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تشکیل تا با تنظیم وقفنامه با رعایت اصول و ضوابط شرعی موسسه فرهنگی قرآنی نورالهدی با مدیریت و تولیت موسسان نگهداری شود.

استاندار مازندران اضافه کرد: هیچ کار فرهنگی برای اصلاح امور جامعه و مقابله با جنگ نرم قابل قیاس با قرآن مجید نیست و وقتی که مردم با قرآن مأنوس شوند و خود را به نور هدایت و حقیقت قرآن آراسته کنند بدون شک هرگونه فتنه و گمراهی در جامعه در نطفه خفه خواهد شد و بصیرت و آگاهی در انسان متبلور می‌شود.

طاهایی با تشکر از موسسان موسسه فرهنگی و قرآنی نورالهدای ساری افزود: بیش از 5 هزار مسجد و حسینیه در سطح استان مازندران وجود دارد که امید است با همت و تلاش قاریان و حافظان، نور هدایت در سراسر فضای مساجد و حسینیه‌های استان آکنده شود.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول