اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان البرز:

طرح آموزش قرآن در امامزاده حسن کرج آغاز شد

خبرگزاری فارس: مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان البرز از آغاز طرح آموزش قرآن در امام‌زاده حسن کرج خبر داد.

طرح آموزش قرآن در امامزاده حسن کرج آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام ابوالفضل بنی‌احمدی عصر امروز در حاشیه آغاز به کار طرح آموزش قرآن در امام‌زاده حسن کرج اظهار داشت: آموزش قرآن به نوجوانان و جوانان یکی از مهمترین برنامه‌های این نهاد است.

وی ادامه داد: قرآن آموزی باید از همان دوران کودکی به فرزندان آموزش داده شود تا آنان با کلام الهی آشنا شده و با آیات قرآن مأنوس شوند.

این مسئول گفت: براساس تمهیدات انجام شده پیش‌بینی می‌شود بیش از 800 قرآن پژوه در دارالقرآن امامزاده حسن (ع) کرج آموزش ببینند.

بنی احمدی گفت: این تعداد قرآن پژوه در دو رده سنی شکوفه‌ها و بزرگسالان زیر 16 سال و بالای 16 سال تا 45 سال است.

وی آموزش در رشته‌های روخوانی، روان خوانی، فصیح خوانی، ترتیل، صوت و لحن، احکام، مهارت‌های صوتی و مقامات و ... را از مهمترین این آموزش‌ها عنوان کرد.

این مسئول تصریح کرد: در این کلا‌س‌ها مربیان و اساتید مجرب با استفاده از روش‌های جذاب و متنوع  و همچنین با استفاده از کتب تالیفی اقدام به آموزش قرآن می‌کنند.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده برنامه حفظ قرآن روزانه از ساعت 8:30 دقیقه تا 12 در این دارالقرآن دایر می‌باشد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان البرز در ادامه سخنان خود از حضور دو میلیون نفر در ایام ماه مبارک رمضان و در امامزادگان البرز خبر داد و گفت: در این ماه برنامه‌های ویژه و مختلفی شامل پاسخگویی به مسائل شرعی، ویژه برنامه‌های دینی، محفل انس با قرآن، جزءخوانی قرآن مجید و مشاوره در باره وقف و ... برای مردم در امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار شد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول