اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرمان خبر داد

اختصاص 6.35 میلیارد ریال به شهرهای ماهان

خبرگزاری فارس: فرماندار کرمان گفت: 6 میلیارد و 350 میلیون ریال به شهرهای بخش ماهان اختصاص یافت.

اختصاص 6.35 میلیارد ریال به شهرهای ماهان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، بهنام سعیدی پس از بازدید از شهرهای جوپار و محی‌آباد بخش ماهان اظهار داشت: مبلغ 215 میلیون تومان به شهرداری، 50 میلیون تومان به احداث مرکز بهداشت، 50 میلیون تومان به ایجاد فضای سبز و 50 میلیون تومان به تکمیل سالن ورزشی شهر محی‌آباد اختصاص داد.

وی همچنین مبلغ 200 میلیون تومان به شهرداری، 50 میلیون تومان به ایجاد فضای سبز و 10میلیون تومان به تجهیزات ورزشی و 10میلیون تومان به زورخانه شهر جوپار اختصاص داد.

سعیدی در ادامه نسبت به رفع مشکل جایگاه گاز و مشکل آب شهرک جمهوری قول مساعد داد.

همچنین محمدمهدی زاهدی نماینده کرمان در مجلس در جریان بازدید از شهرهای محی‌آباد و جوپار از توابع بخش ماهان خطاب به مسئولان اظهار داشت: هر زمانی که شرایط برای شما مهیا شد، حتما وقت بگذارید و به مشکلات مردم رسیدگی کنید.

وی خواستار برگزاری جلسات منظم از سوی بخشداری و مسئولان با مردم شد و تصریح کرد: کارها باید همیشه برای خدا باشد اگر غیر این باشد فقط تن‌پروری است.

زاهدی افزود: ما سعی می‌کنیم همیشه روحیه خدمتگزاری داشته باشیم و اگر به جایی رسیدیم به دلیل وجود این مردم و خون پربرکت شهدا است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی خدمت صادقانه خواستار دعای مردم برای پیروزی مردم سوریه شد و گفت: امروز سوریه به خط مقدم ما با دشمنان تبدیل شده است.

وی برای رفع مشکلات این مناطق قول مساعد داد.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول