اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان نظرآباد خبر داد

اختصاص اعتبار 130 میلیارد ریالی برای حمایت از کشاورزان نظرآبادی

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نظرآباد اعلام کرد: برای حمایت از طرح‌های کشاورزی در این شهرستان اعتباری بالغ بر 130 میلیارد ریال از سوی دولت تخصیص یافته است.

اختصاص اعتبار 130 میلیارد ریالی برای حمایت از کشاورزان نظرآبادی

سید ابراهیم کسائیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان نظرآباد اظهار داشت: شهرستان نظرآباد به دلیل اجرای طرح‌های متعدد کشاورزی و برخورداری از شرایط جوی و خاک مناسب و حاصلخیز، جزو مناطقی از کشور است که کشاورزی در آن رونق خوبی دارد.

وی تصریح کرد: هدف ما این است که از تمام توانمندی و ظرفیت منطقه برای توسعه کشاورزی استفاده کرده و به همین دلیل برنامه‌ها و تسهیلات حمایتی متعددی را در این حوزه اجرا کرده‌ایم.

فرماندار شهرستان نظرآباد با اشاره به اختصاص اعتبارات مالی ویژه برای توسعه کشاورزی در کشور ادامه داد: سهم شهرستان ما از این اعتبارات حدود 130 میلیارد ریال است که از طریق بانک‌های عامل به طرح‌های کشاورزی پرداخت می‌شود.

کسائیان گفت: برای تسریع در کارها و ارائه خدمات مناسب به کشاورزان کارگروهی نیز توسط اداره کشاورزی تشکیل و متقاضیان دریافت تسهیلات حمایتی طرح‌های خود را به این کارگروه ارائه می‌کنند.

درخواست بیش از 220 طرح کشاورزی برای برخورداری از تسهیلات بانکی

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 220 طرح از سوی کشاورزان ساکن شهرستان نظرآباد و همچنین فارغ‌التحصیلان کشاورزی به کارگروه فوق ارائه شده است.

فرماندار شهرستان نظرآباد ادامه داد: از این تعداد پرونده 57 طرح پس از بررسی‌های اداری و کارشناسی تکمیل و برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند.

کسائیان تصریح کرد: از سوی دیگر با توجه به وجود زمین‌های حاصلخیز برای کشاورزی، این امکان در شهرستان نظرآباد وجود دارد که زمین مورد نیاز برای اجرای طرح‌های کشاورزی در اختیار روستاییان قرار گیرد که این طرح نیز در دستور کاری نهادهای مسئول قرار دارد.

این مسئول در پایان اذعان داشت: امیدواریم با ارائه این حمایت‌ها و تامین اعتبارات مالی مورد نیاز کشاورزان، بتوانیم شاهد توسعه بیش از پیش کشاورزی در شهرستان نظرآباد باشیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول