اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دهگلان اعلام کرد

اختصاص 15 درصد از اعتبارات دهگلان به سرفصل آموزش

خبرگزاری فارس: فرماندار دهگلان از اختصاص 15 درصد از اعتبارات تملک‌‌دارایی این شهرستان به سرفصل آموزش خبر داد.

اختصاص 15 درصد از اعتبارات دهگلان به سرفصل آموزش

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد رضایی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان دهگلان اظهار کرد: آموزش و پرورش این شهرستان دهگلان با برنامه‌ریزی لازم و تهیه طرحی جامع، ساختار آموزشی 3-3-6 را با کمترین نقص و قدرت تمام از مهرماه امسال اجرا خواهند کرد.

به گفته رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان دهگلان، ساماندهی فضاهای آموزشی از مهم‌ترین موضوعاتی است که در این طرح دنبال می‌کنیم.

رضائی لزوم هوشمندسازی مدارس را از دیگر دستورات مهم کاری شورای آموزش و پرورش دهگلان دانست و اذعان داشت: سهم هر دستگاه اجرایی شهرستان دهگلان در حمایت از اجرای هوشمندسازی مدارس مشخص است و در این خصوص دستگاه‌های اجرایی هر چه سریع‌تر موظفند نسبت به انجام تعهدات خود اقدام کنند.

وی با اشاره به اختصاص 15 درصد از اعتبارات تملک‌دارایی‌های شهرستان به سر فصل آموزش، گفت: در توزیع اعتبارات عمرانی سال 91 در بخش آموزش و پرورش‌ یک‌میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

فرماندار شهرستان دهگلان گفت: این میزان اعتبار برای تعمیر و تجهیز مدارس، هوشمندسازی و احداث فضاهای جدید آموزشی، احداث سالن آمفی‌تئاتر و احداث استخر سرپوشیده دهگلان اختصاص یافته است.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان دهگلان خاطرنشان کرد: امسال بیشتر دانش‌آموزانی که در کنکور سراسری دانشگاه‌های دولتی شرکت کرده بودند برای ورود به مراکز آموزش عالی  قبول شده و نسبت به گذشته رشد قابل قبولی داشته است.

رضایی در پایان کسب رتبه 49 علوم انسانی توسط سمیه رحیمی و رتبه 51 علوم تجربی توسط نورالدین غلامیان از دانش‌آموزان شهرستان دهگلان را مایه سربلندی و نشانه وجود استعدادهای علمی در این شهرستان خواند.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول