اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان خبر داد

اختصاص اعتبار 140 میلیون تومانی به بهداشت و درمان نهبندان

خبرگزاری فارس: فرماندار نهبندان از اختصاص اعتبار 140 میلیون تومانی به بخش بهداشت و درمان این شهرستان از محل اعتبارات تملک و دارایی خبر داد.

اختصاص اعتبار 140 میلیون تومانی به بهداشت و درمان نهبندان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری نهبندان، حسین شرافتی در مراسم تودیع و معارفه رئیس شبکه بهداشت و درمان نهبندان خواستار ارتقای شاخص‌های بهداشت و درمان در نهبندان شد.

وی با بیان اینکه شاخص‌های بهداشت و درمان این شهرستان در مقایسه با متوسط کشور در حد پایین قرار دارد، تلاش مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند برای حل مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان نهبندان را خواستار شد.

فرماندار نهبندان با اشاره به اینکه علت 70 درصد مصدومیت‌های تصادفات جاده‌های حوزه شهرستان نهبندان قرار گرفتن این شهرستان در چهارراه مواصلاتی است، ضرورت توسعه و تجهیز بیمارستان شهید آتشدست نهبندان را خواستار شد.

شرافتی از اختصاص اعتبار 140 میلیون تومانی از محل اعتبارات تملک و دارایی به شبکه بهداشت و درمان نهبندان در سال جاری خبر داد و افزود: به زودی با تأمین زمین مورد نیاز، عملیات اجرایی احداث ساختمان اورژانس 115 شهر شوسف آغاز می‌شود.

امام جمعه نهبندان نیز در این مراسم به پیشرفت‌های پزشکی و اقدامات صورت گرفته در سه دهه گذشته در حوزه بهداشت و درمان کشور اشاره کرد و ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی و با همت مسئولان در حال حاضر ایران در جرگه چند کشور برتر دنیا در عرصه بهداشت و درمان قرار دارد.

حجت‌الاسلام عباسعلی خزایی همچنین با اشاره به جایگاه ممتاز بهداشت و درمان در آموزه‌های دینی، تلاش‌های صورت گرفته از سوی وزارت بهداشت در حوزه سلامت را ستود.

وی ادامه داد: با این وجود برطرف کردن مشکلات و ارتقای شاخص‌های بهداشت و درمان در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته توجه ویژه مجلس و دولت را می‌طلبد.

امام جمعه نهبندان بر تحقق قول شفاف رئیس‌جمهور مبنی بر اختصاص 30 درصد سهمیه پزشکی به شهرستان محروم نهبندان در کنکور سراسری تأکید کرد.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول