اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سوادکوه خبر داد

اختصاص اعتبار برای توسعه کشاورزی سوادکوه

خبرگزاری فارس: فرماندار سوادکوه با اشاره به توانمندی‌های توسعه سوادکوه، گفت: اعتبارات مناسبی به بخش کشاورزی سوادکوه اختصاص یافته است.

اختصاص اعتبار برای توسعه کشاورزی سوادکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، عزیز باقری ظهر امروز در جلسه توانمندی‌های جهاد کشاورزی سوادکوه افزود: جهاد سازندگی در اوایل انقلاب با روحیه اخلاص و خدمت به مردم گام‌های بزرگی را برای اعتلای نظام اسلامی برداشت.

وی با بیان این که آمریکا و غرب دارای اقتصاد بحرانی و بدهکاری فراوان هستند، خاطر نشان کرد: نظام جمهوری اسلامی جنگ تحمیلی که بزرگترین جنگ قرن بود را پشت سرگذاشت و به بالندگی و استقلال دست یافت.

فرماندار سوادکوه به توانمندی‌های سوادکوه برای توسعه و پیشرفت اشاره و خاطر نشان کرد: حمایت از قابلیت‌های توسعه سوادکوه باید توسط مسئولان مورد تاکید قرار گیرد.

رئیس شورای اداری شهرستان سوادکوه با تاکید بر اینکه برای بالفعل درآوردن استعدادها باید به دنبال آن رفت، یادآور شد: چه اشکالی دارد که یک فرد لیسانس شغل رانندگی داشته باشد و ما باید ارزش کار را در جامعه نهادینه کنیم.

وی با اشاره به این که پیامبر گرامی اسلام علاوه بر دست حضرت فاطمه زهراء بر دست یک کارگر نیز بوسه زده است، یادآور شد: براساس احادیث دینی ما آتش جهنم بر دست کارگر نمی‌رسد و باید این فرهنگ دینی را در جامعه احیاء کنیم و آن را گسترش دهیم.

باقری به اختصاص بودجه مناسب برای بخش کشاورزی سوادکوه، اشاره کرد و گفت: باید اجرایی شدن یک طرح از ابتدا تا خروجی آن رصد شود تا بودجه مورد نظر منحرف نشود.

این مسئول گفت: برای کشور صاحب زمانی (عج) شایسته نیست که مواد غذایی وارد کند و از یک طرف مرگ بر آمریکا بگوید و از طرف دیگر از آن کشور گندم وارد کند.

انتهای پیام/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول