اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی خراسان شمالی خبر داد

اختصاص 25 میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های آبخیزداری

خبرگزاری فارس: معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی گفت: بیش از 25 میلیارد ریال اعتبار به اجرای طرح‌های ملی آبخیزداری استان اختصاص یافت.

اختصاص 25 میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های آبخیزداری

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی، محمد اکبرپور اظهار کرد: طی سال‌ جاری این معاونت سه طرح در قالب  هشت پروژه ملی آبخیزداری را با اعتبار بالغ بر 25 میلیارد ریال در دست اجرا دارد.

وی اضافه کرد: برای اجرای طرح‌های آبخیزداری در استان سه طرح ملی آبخیزداری در حوزه آبخیز اترک، اجرای عملیات آبخیزداری و حفاظت از حوزه سد گلستان، آبخیزداری در حوزه آبخیز حاشیه کویر استان در سطح دو هزار و 114 هکتار مصوب شده است.

اکبرپور، کنترل سیلاب و رسوب و حفاظت از آب و خاک را از اهداف اجرای طرح‌های آبخیزداری عنوان کرد.

وی اظهار کرد: خراسان شمالی با دو هزار و 813 هزار هکتار وسعت، چهار حوزه آبریز اصلی دارد که در این حوزه‌ها 9 طرح ملی و استانی آبخیزداری در قالب 23 پروژه در حال اجرا است.

معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی، آبخیزداری را بستری برای توسعه کشاورزی و بخش‌های مختلف اقتصادی از جمله خدمات و صنعت دانست و خاطرنشان کرد: آبخیزداری یک کار زیرساختی است و از اهمیت بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول