اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قلعه‌گنج خبر داد

اختصاص 170 میلیارد ریال اعتبار به قلعه‌گنج

خبرگزاری فارس: فرماندار قلعه‌گنج گفت: اعتبارات استانی اختصاص یافته به این شهرستان در سال جاری مبلغ 170 میلیارد و 800 میلیون ریال است.

اختصاص 170 میلیارد ریال اعتبار به قلعه‌گنج

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، حسن مرادی بعد از ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریز‌ی و توسعه این شهرستان اظهار داشت: اعتبارات استانی شهرستان قلعه‌گنج در سال جاری مبلغ 170 میلیارد و 800 میلیون ریال است.

وی افزود: میزان دو درصد نفت و گاز 49 میلیارد ریال اختصاص یافته است و اعتبارت ستاد توسعه جنوب کرمان نیز 88 میلیارد ریال است که به زودی تخصیص می‌یابد.

مرادی گفت: اعتبارات ستاد جنوب و مصوبات خاص را افزایش ارتقای شاخص‌های روستایی و جبران کمتر توسعه‌یافتگی و عمران روستاها است.

وی به اهمیت نقش عشایر اشاره کرد و افزود: اعتبارات ساماندهی عشایر شهرستان در قالب تجهیز چاه‌های کشاورزی، تولید علوفه و تأمین آب عشایر 25 میلیارد ریال اختصاص داده‌ایم تا خدمت به این قشر زحمتکش هم امسال نمود پیدا کند.

فرماندار قلعه گنج تصریح کرد: این شهرستان از لحاظ اختصاص اعتبار در رتبه دوم جنوب کرمان قرار دارد که با این اعتبار گام مهمی در شکوفایی شهرستان برداشته می‌شود.

وی گفت: با تکمیل پروژه آبرسانی به شهر قلعه‌گنج برای جمعیت 400 هزار نفری پیش‌بینی منبع و خط انتقال صورت گرفته است که این شاخص آن را به یک طرح مهر ماندگار تبدیل کرده است.

مرادی عنوان کرد: با اختصاص این اعتبارات یک کار اساسی و استثنایی در قلعه‌گنج رخ می‌دهد و تا پایان دولت دهم تمام طرح‌های نیمه‌تمام به بهره‌برداری می‌رسد.

در این جلسه ایوب فلاحی به سمت معاون سیاسی امنیتی و علی چهاردانگی به سمت معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار قلعه‌گنج منصوب شدند.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول