اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‏‌ریزی استاندار زنجان خبر داد

اختصاص اعتبار 100 میلیارد ریالی به محور سلطانیه ـ کتله‏‌خور

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‏‌ریزی استاندار زنجان گفت: 100 میلیارد ریال به منظور احداث محور گردشگری سلطانیه ـ کتله‏‌خور اختصاص یافته است.

اختصاص اعتبار 100 میلیارد ریالی به محور سلطانیه ـ کتله‏‌خور

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید عباسی ظهر امروز در جلسه مربوط به شهر سلطانیه اظهار داشت: مطالعه طرح جامع نمونه گردشگری بین‎المللی در منطقه سلطانیه که از مصوبات سفرهای رئیس جمهور به شمار می‏‌رود، از پیشرفت 100 درصدی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه به منظور رشد و توسعه شهر سلطانیه هر ماه یک جلسه با حضور مسئولان استانی در این شهر برگزار شود، خاطرنشان کرد: در گذشته نگاه مثبتی به این شهر شده است.

معاون برنامه‏ریزی استاندار زنجان با بیان اینکه مجموع مصوبات سفر رئیس جمهور در شهر سلطانیه 154 مصوبه بوده است، اضافه کرد: میزان اعتبارات پیش‎بینی شده برای این مصوبات 3 هزار و 990 میلیارد ریال اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع از میزان مصوبات سه دور سفر هیئت دولت در شهر سلطانیه یک هزار و 500 میلیارد ریال محقق شده است، ادامه داد: در مجموع 76 پروژه به صورت 100 درصد تحقق یافته است.

عباسی با بیان اینکه 57 پروژه با اعتباری بالغ بر 570 میلیارد ریال در دست اجرا است، تصریح کرد: 18 پروژه نیز با اعتباری بالغ بر یک هزار و 510 میلیارد ریال در دست پیگیری است.

وی یادآور شد: در مجموع از مصوبات سه دور سفر هیئت دولت به استان زنجان هشت مصوبه در شهر سلطانیه عملیاتی نشده است.

معاون برنامه‏‌ریزی استاندار زنجان با اشاره به اینکه در طول پنج سال گذشته بیش از 160 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی به بخش سلطانیه ارائه شده است، ادامه داد: مجموع اعتبارات استانی بخش سلطانیه در سال گذشته بیش از 40 میلیارد ریال بوده است.

وی با تاکید بر اینکه توزیع اعتبارات در سال جاری بر اساس پروژه محوری است، اضافه کرد: در سال جاری نیز اعتبارات بسیار خوبی به بخش سلطانیه اختصاص یافته است که هنوز به جمع‎بندی نهایی نرسیده است.

عباسی به اختصاص 100 میلیارد ریال به منظور ایجاد محور گردشگری سلطانیه به کتله‏‌خور اشاره کرد و افزود: این پروژه مورد تاکید است و باید اجرایی شود.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه در گردش مورد نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی بخش سلطانیه نیز مورد بررسی قرار می‎گیرد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول