اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نهاوند در مجلس خبر داد

اختصاص 23.5 میلیارد تومان اعتبار عمرانی به نهاوند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: 23.5 میلیارد تومان اعتبار عمرانی خارج از سهمیه اعتبارات شهرستان برای تسریع در پروژه‌های عمرانی به ویژه در بخش مسکن نهاوند اختصاص یافت.

اختصاص 23.5 میلیارد تومان اعتبار عمرانی به نهاوند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، مهدی سنایی صبح امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران در نشست مطبوعاتی این شهرستان اظهار داشت: حضور وزرا و مسئولان رده بالای کشور در نهاوند توانسته است این شهرستان را در مسیر تحول و توسعه قرار دهد.

وی با اشاره به سرعت گرفتن پروژه‌های عمرانی، خدماتی، فرهنگی، بهداشتی، ورزش، مسکن و راهسازی در نهاوند طی سه سال گذشته تاکنون، افزود: در نهاوند پروژه‌های عام‌المنفعه مثل راه‌آهن، چهارخطه کردن، بیمارستان 160 تختخوابی، ایجاد دانشگاه مستقل و ده‌ها پروژه دیگر توانسته است چهره محرومیت را از این شهر دور سازد و نهاوند را به عنوان نگین توسعه استان معرفی کند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس با اشاره به تلاش دولت و مجلس برای رفع مشکلات مردم به ویژه اقشار آسیب‌پذیر از تخصیص 23.5 میلیارد تومان اعتبار خارج از مصوبات و سهمیه نهاوند در سال 91 به پنج پروژه مسکن در نهاوند با حضور وزیر مسکن و اختصاص اعتبارات لازم برای سرعت گرفتن پروژه راه‌آهن در نهاوند خبر داد و بیان داشت: حضور مسئولان کشوری نقش مهمی در ایجاد زیرساخت‌های توسعه شهرستان داشته و دارد.

وی با اشاره به قرار گرفتن پروژه بیمارستان 160 تختخوابی در پروژه‌های مهر ماندگار از افتتاح این پروژه مهم و بزرگ درمانی تا سال 92 خبر داد و تصریح کرد: با اعتباری حدود 20 میلیارد تومان این پروژه به افتتاح خواهد رسید.

سنایی خبرنگاران را بازوان توانمند مسئولان در اجرای خدمات به مردم خواند و گفت: حس کنجکاوی و دقت نظر خبرنگاران می‌تواند مدیران را برای شناخت مشکلات حوزه فعالیتشان یاری کند اما این در صورتی قابل تقدیر و تحسین است که به دنبال مچ‌گیری نباشیم.

وی گفت: ارتباط مثبت اصحاب رسانه با دستگاه‌های اجرایی و به ویژه نمایندگان مجلس موجب تحول و نوآوری در عرصه‌های مختلف می‌شود بنابراین هر کاری که در آن خدمتی نهفته باشد باید برای انجام بهتر و بیشتر آن مورد ارزیابی اصحاب رسانه قرار گیرد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی حوزه رسانه‌ای نهاوند را به دلیل ارتباط سازنده و مثبت با مدیران دستگاه‌های اجرایی خوب ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد: همه تلاش اصحاب رسانه، مدیران و مسئولان، نمایندگان و... باید برای رفع مشکلات کشور، مردم و به ویژه جوانان باشد زیرا چنانچه شرایط مطلوب فعالیت عمرانی و کار در سطح شهرستان ‌شود خود به خود زمینه همدلی، رشد و بالندگی فراهم خواهد شد.

در پایان با اهدای لوح تقدیر از تلاش خبرنگاران نهاوندی تجلیل شد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول