اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

حضور انقلابی گلستانی‎ها در 39 منطقه راهپیمایی قدس

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: تحریم‎ها و شیطنت‌های دشمن بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری اثری ندارد که نشانه آن در عرصه‎های مختلف با حضور پرشور مردم به ویژه در روز قدس امسال خود را نشان داد.

حضور انقلابی گلستانی‎ها در 39 منطقه راهپیمایی قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جواد قناعت عصر چهارشنبه در جمع مدیران استان گلستان ضمن قدردانی از حضور باشکوه گلستانی‎ها در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: گلستان در روز قدس شاهد حضور پرشور، انقلابی و ولایت‌مدار مردم در 39 منطقه بود و سعی شد در آن روز از چهره‎های ملی و استانی برای سخنرانی استفاده شود.

وی تصریح کرد: با وجود هوای گرم، مردم روزه‎دار گلستان شکوه و عظمت خاصی را نسبت به راهپیمایی‎های سال گذشته به منصه ظهور رساندند که این حضور تماشایی نشان‎دهنده ویژگی خاص روز قدس امسال بود.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه ملت ایران در روز قدس پرچمدار و جلودار سایر ملت‎ها بوده است خاطر نشان کرد: بنا بر فرموده مقام معظم رهبری، مردم ایران در انقلابی‎گری سرآمد ملت‎های جهان هستند و باید این ویژگی را حفظ کنند.

قناعت وفادار بودن به آرمان‎های امام راحل و تبعیت از ولایت را از دیگر ویژگی‎های مردم ایران برشمرد و بیان کرد: خیزش‎ها و انقلاب‎های منطقه به تأسی از انقلاب اسلامی ایران بوده است.

وی با اشاره به اینکه چشم تمام ملت‎ها به ایران اسلامی معطوف شده است متذکر شد: هر چه حضور ملت ایران در عرصه پرشورتر و عمیق‎تر باشد اعتماد به نفس مردم منطقه نیز افزایش خواهد یافت چرا که الگوگیری آنها از ایران اسلامی برای انقلاب‎شان تاثیرگذاری خود را بیشتر نشان خواهد داد.

استاندار گلستان از مردم استان خواست تا در برنامه‎های هفته دولت نیز مانند سایر عرصه‎ها حضور منسجم داشته و از تلاش‎هایی که مسئولان و خدمتگزاران آنها در طی یک سال انجام داده‎اند مطلع شوند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول