اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فیروزکوه:

تحریم‏ها برای به زانو درآوردن ایران در توسعه علمی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه فیروزکوه گفت: تحریم‏های اخیر در جهت به زانو درآوردن ایران در زمینه توسعه علمی و فن‏آوری است.

تحریم‏ها برای به زانو درآوردن ایران در توسعه علمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه، حجت‏الاسلام عبدالعلی استیری در دیدار با اعضای تیم ربات امدادگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه اظهار داشت: کسب رتبه چهارمی جهان نقطه آغاز جوانان تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه برای فتح قله‏های رفیع افتخارات جهانی است.

وی در سخنانی به بیان نکات قابل تاملی دررابطه با موفقیت تیم ربات امدادگر فیروزکوه پرداخت و گفت: دشمنان قسم‏خورده ایران اسلامی همواره از دستیابی جونان ما به علم و دانش در هراس هستند.

امام جمعه فیروزکوه افزود: تحریم‏های اخیر نیز در جهت به زانو درآوردن ایران در زمینه توسعه علمی و فن‏آوری است اما ما با اتکا به خدا، رهبری عالمانه امام خامنه‏ای و توان جوانانمان از این گردنه‏های سخت عبور خواهیم کرد.

استیری، نقش رهبری را در هدایت جوانان بی‏بدیل دانست و تاکید کرد: مقام معظم رهبری با درایت و دوراندیشی که داشتند این فشارها و تلاش‏های مذبوحانه را 20 سال قبل پیش‏بینی کرده بودند.

وی تصریح کرد: هم‏اکنون نیز طرح موضوع اقتصاد مقاومتی را به جای اقتصاد حمایتی با هدف مقابله با تحریم‏های دشمن است.

امام جمعه فیروزکوه ضمن تبریک به مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه گفت: در سال‏های اخیر با تلاش شبانه‏روزی همه اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه شاهد تحولی عمیق در زمینه علم و فن‏آوری بوده‏ایم که خوب است اطلاع‏رسانی گسترده‏تری در سطح جامعه انجام شود چرا که از این طریق توطئه برخی بدخواهان نیز خنثی خواهد شد.

این جلسه معنوی با اهدای یک جلد کلام‏الله مجید به رسم تبریک از طرف امام جمعه فیروزکوه به اعضای تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه به پایان رسید.

انتهای پیام/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول