اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بابلسر:

دشمن با تحریم قصد از بین بردن ایران را داشت

خبرگزاری فارس: امام جمعه بابلسر گفت: دشمن با تحریم قصد از بین بردن نظام جمهوری اسلامی ایران را داشت.

دشمن با تحریم قصد از بین بردن ایران را داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، حجت‌الاسلام علی اکبر طلابیان امروز در خطبه‌های نماز جمعه بابلسر اظهار داشت: ماه رمضان ماه بهره‌برداری و تزکیه نفس و رسیدن به قله‌ای که خداوند متعال برای ما مشخص کرد است. روزه‌ای که با تمام شرایطی که خدا فرموده باعث تقواست.

وی با اشاره به اینکه در تمام لحظات زندگی باید به یاد خدا باشیم و ذکر خدا را بر زبان آوریم، افزود: مردم بدانید جانتان در گرو کارتان است بدون عمل خدا به کسی پاداش نمی‌دهد جانتان را با استغفار واقعی نجات دهید و ببینید آیا واقعا در این ماه، توشه‌ای برای آخرت خود اندوخته‌اید.

طلابیان خطاب به روزه‌داران تصریح کرد: ای کسانی که ایمان آورده‌اید واقعی ایمان آورید نه از روی زبان، دل‌ها باید پاک باشد تا دعاها مستجاب شود. دل‌های ناپاک که اختیار زبانش را ندارد و فقط نمی‌خورد و نمی‌آشامد این دل پاک نیست. کسی که به مال خود توجه دارد و به مال بیت المال توجه ندارد روحش را کثیف می‌کند پس مواظب باشید و تمام کارهایتان را با آگاهی کامل انجام دهید.

امام جمعه بابلسر در ادامه با اشاره به اینکه حضور باشکوه و بی‌سابقه مردم بابلسر در روز قدس امسال حماسه دیگری را در تاریخ این شهرستان به یادگار گذاشت، بیان کرد: امروز که با بیانیه امام راحل که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس معرفی کردند به عنوان روز بیداری اسلامی و روز نجات قدس است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن با تحریم علیه ایران درصدد نابودی نظام جمهوری اسلامی بود که با همبستگی تمام مردم ایران توانستیم نقشه دشمن را نقش بر آب کرده و نقشه آنها را با شکست مواجه کنیم.

طلابیان افزود: لازم است ما تمام مردم ایران همچون امروز با حضور باشکوه خود در نماز عید فطر به دشمن ثابت کنیم که ملت ایران هیچ وقت در برابر توطئه دشمن تسلیم نمی‌شود.

وی اظهارداشت: یکی از واجبات روز عید فطر مسئله زکات فطره است، باید مصرف زکات فطریه را به درستی و در جای مناسبی هزینه کنید و به شخصی که اطمینان کامل دارید در جای درست استفاده می‌کند، بدهید.

امام جمعه بابلسر در پایان از مردم خواست تا هر کس به اندازه توانش به بازماندگان زلزله اخیر کمک کند.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول