اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دهدشت:

هدف از تحریم‌ها ایجاد اختلاف میان مردم و مسئولان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه دهدشت گفت: هدف از اجرای تحریم‌ها علیه ایران اسلامی ایجاد اختلاف میان مردم و مسئولان و تفرقه‌اندازی در کشور است.

هدف از تحریم‌ها ایجاد اختلاف میان مردم و مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت با دعوت همگان به رعایت تقوای الهی، تقوا را کشتی نجات آدمی دانست و افزود: در تلاطم زندگی دنیوی این تقوا است که آدمی را به سر منزل مقصود خواهد رساند.

خطیب جمعه دهدشت در ادامه با تقدیر از حضور حماسی و دشمن‌شکن مردم فهیم دهدشت در مراسم راهپیمایی روز قدس ابراز داشت: مردم شریف استان و شهرستان ما با حضور خود در راهپیمایی روز قدس نشان دادند که همواره در جبهه حق قرار دارند.

حسینی افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس هر سال دامنه وسیع‌تری در جهان پیدا می‌کند و گسترده شدن این فرهنگ به معنای منزوی شدن رژیم اشغالگر قدس و حامیانش است.

وی اظهار داشت: نتیجه صدور انقلاب اسلامی به جهان، ایجاد بیداری اسلامی در منطقه و سرنگونی حاکمان مستبد و ظالم برخی کشورهای اسلامی است.

خطیب جمعه دهدشت اضافه کرد: امروز بیداری اسلامی شرایط بهتری را برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و سایر مسلمانان جهان ایجاد کرده و این خود نشان از صدور انقلاب اسلامی است.

حسینی خاطرنشان کرد: همه اقشار جامعه ما روز قدس هم‌صدا با همه مسلمانان غیور و ظلم‌ستیز در سراسر دنیا طنین دفاع از قدس شریف و فلسطین مظلوم را سر دادند و نفرت خود را از رژیم بی‌‌ریشه صهیونیستی اعلام کردند.

خطیب جمعه دهدشت تصریح کرد: بدون شک حضور در راهپیمایی باشکوه روز قدس موجب تقویت روحیه فلسطینی‌ها شده و پایداری و مقاومت در برابر دشمنان را در آنها تقویت می‌کند.

وی روز قدس را روز وحدت مسلمین دانست و اذعان داشت: بدون شک نام‌گذاری آخرین جمعه ماه رمضان بزرگترین ابتکار امام خمینی برای احقاق حق مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین خواهد بود.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحریم‌های اعمال شده علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد: این تحریم‌ها ناشی از ضعف کشورهای غربی در جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی است.

امام جمعه دهدشت گفت: مردم آگاه باشند که دشمنان ما تحریم‌ها را برای تفرقه و نفاق در بین اقشار مختلف جامعه و همچنین بدبینی مردم به مسئولان وضع می‌کنند.

حسینی استفاده از داشته‌های دینی و آموزه‌های اسلام ناب محمدی را بهترین راه مبارزه با تحریم‌های کشورهای غربی عنوان کرد و افزود: صبر و استقامت در مقابل تحریم‌های همیشگی غرب ملت ما را پخته کرده و استکبار بداند که با این تحریم‌ها نخواهد توانست ملت شجاع ما را از پای درآورد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن روز پزشک و تبریک این روز به همه پزشکان عنوان داشت: پزشکان جامعه ما به عنوان منادیان سلامت همواره در همه صحنه‌ها و مقاطع یار و یاور مردم بوده‌اند.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول