اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون اصل نود مجلس خبر داد

عزم مجلس برای از بین بردن اقتصاد نفتی / گذر از تحریم‌ها مسئله ساده‌ای است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون اصل نود مجلس با اعلام این مطلب که مجلس عزم خود را برای از بین بردن اقتصاد نفتی در کشور به کار بسته، گفت: گذر از تحریم‌ها مسئله ساده‌ای است که می‌توان با برنامه‌ریزی به آن دست یافت.

عزم مجلس برای از بین بردن اقتصاد نفتی / گذر از تحریم‌ها مسئله ساده‌ای است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، داوود محمدی در مجمع عالی قشر بسیج کارمندان شهرستان البرز اظهار کرد: چهره روز قدس امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است که باید مورد اهمیت قرار گیرد.

وی ادامه داد: سه عامل مهم و اساسی روز قدس امسال را متمایز از سال‌های گذشته کرده است که مهم‌ترین آنها شکل‌گیری جنبش بیداری اسلامی شکل‌گرفته در کشورهای منطقه و آفریقایی است.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس افزود: روز قدس امسال پیام به مردم کشورهایی است که در مسیر نور انقلاب قرار گرفته و بیداری اسلامی در کشورهایشان به وقوع پیوسته است.

محمدی یادآور شد: راهبرد استراتژیک امام خمینی (ره) در سال 58، امروز برای همه آشکار شده و نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک به نام روز قدس اهمیت خود را هر روز بیشتر نمایان می‌کند.

وی با اشاره به جنگ شش روزه اعراب و رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: پس از شکست اعراب در جنگ شش روزه بود که آنها به صلح و سازش روی آوردند در صورتی که امام خمینی (ره) فرمودند اگر هر مسلمان یک سطل آب بریزد، اسرائیل را آب می‌برد و این نشانه نگاه ژرف امام خمینی (ره) پیرامون مسئله مهم فلسطین است که امروز در دیدگاه مقام معظم رهبری نیز نمایان و آشکار است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی عامل دومی که روز قدس امسال را با اهمیت کرده، مسئله سوریه برشمرد و تأکید کرد: نیروهای دولتی با استقامت در برابر استکبار جهانی توانسته‌اند توفیقات خوبی در برابر نیروهای آشوبگر خارجی کسب کنند که در ادامه نیازمند حمایت همه‌جانبه مردم ایران هستند و این مهم با حضور بی‌نظیر در راهپیمایی روز قدس محقق می‌شود.

وی ایران، حزب‌الله و سوریه را سه حلقه زنجیره مقاومت در برابر استکبار و زیاده‌خواهی‌های آمریکا دانست و یادآور شد: هدف دشمنان نیز از بین بردن هر سه ضلع مقاومت است که تا به امروز نتوانسته با این همه هزینه و تلاش موفق شود.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس ادامه داد: برگزاری اجلاس سران غیرمتعهدها نیز عامل سومی است که بر اهمیت روز قدس امسال افزوده است.

محمدی تأکید کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نظامی الهی است و ریشه در ولایت و خون شهدا دارد که با مجاهدت و رشادت‌های مردم و بسیجی‌ها به این نقطه رسیده است که باید برای استمرار آن نیز تلاش کرد.

وی با بیان این مطلب که کارشکنی‌های استکبار علیه کشورمان به علت اعتقادات مردم است، بیان کرد: توصیه‌های مقام معظم رهبری برای حمایت از فلسطین باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

محمدی با اشاره به تحریم‌های پیش روی کشورمان تصریح کرد: دشمنان تحریم‌های باز را علیه کشورمان اعمال کرده‌اند تا از این طریق به انقلاب ضربه وارد کنند ولی امروز تمام قوا برای ایستادگی در برابر این فشارها متحد شده‌اند و باید در این مسیر با صرفه‌جویی به سوی تولید ملی که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، حرکت کرد.

وی افزود: مجلس عزم خود را به کار بسته تا وابستگی به نفت را برای اداره کشور از بین ببرد زیرا کشوری با این همه منابع فراوان خدادادی شایسته نیست که تنها به نفت و اقتصاد نفتی متکی باشد.

محمدی یادآور شد: گذر از تحریم‌ها مسئله ساده‌ای است که سخت‌تر از آن را در دوران دفاع مقدس به همگان ثابت کرده‌ایم.

وی در خاتمه با تأکید بر گام برداشتن در مسیر منویات مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی، خاطرنشان کرد: دشمنان با اعمال این تحریم‌ها نیز راه به جایی نمی‌برند.

انتهای پیام/ب10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول