اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

حضور پرشور مردم در راهپیمایی قدس پاسخ محکمی به تحریم‌ها بود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی علاوه بر نمایش اهتمام جدی به موضوع قدس، عکس‌العملی به اعمال تحریم‌ها و فشارهای دشمن علیه ملت ایران بود.

حضور پرشور مردم در راهپیمایی قدس پاسخ محکمی به تحریم‌ها بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس حاج‌رسولیها ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر ضمن تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: این حضور پرشور علاوه بر نمایش اهتمام جدی به موضوع قدس، عکس‌العملی به اعمال تحریم‌ها و فشارهای دشمن علیه ملت ایران بود.

وی به حضور در برنامه باشکوه نماز جماعت ظهر و عصر مساجد مناطق مختلف شهر در طول ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: حضور شهرداران مناطق مختلف در این برنامه‌ها مشهود بود و عموم مردم مناطق مختلف از اقدامات شهرداری اظهار رضایتمندی می‌کردند.

مساجد بهترین نقطه ارتباط مدیران با مردم

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه مساجد بهترین نقطه ارتباط مدیران با مردم هستند، گفت: یکی از ویژگی‌های شهر اسلامی، دارا بودن مساجد شکیل و وسیع است، بنابراین بهتر است سیاست مسجد محوری که از دوره دوم شورای اسلامی شهر مد نظر بوده در بودجه سال آینده شهرداری اصفهان، با اختصاص بودجه بیشتری تقویت شود.

وی همچنین با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی اضافه کرد: در ملاقات‌های چهره به چهره اعضای شورای شهر مردم از بیکاری و مشکلات اقتصادی گلایه می‌کنند  که بسیاری از مشکلات با واگذاری اختیارات وزرا به مدیران استانی به ویژه استانداران قابل، برطرف می‌شود.

حاج‌رسولیها با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی نباید در حد شعار باقی بماند، گفت: بروکراسی اداری به عنوان یکی از موانع تحقق اقتصاد مقاومتی است و یافتن راهکارهای حمایتی ویژه برای بهره برداری به موقع از پروژه‌های در دست اجرا همچون قطار شهری، سالن اجلاس و دیگر پروژه‌های شهری لازم است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه اعمال اصلاحات استثنایی، اتخاذ تصمیمات پویا و کارشناسانه توسط معاونان شهرسازی شهرداری‌های مناطق 14گانه در مناطق محروم برای رفع مشکلات مردم ضروری است، بیان کرد: باید یک نسخه از صورت حساب به شهروندان توسط شهرداری‌های مناطق ارائه شود.

اختصاص بخشی از حقوق اعضای شورای شهر به زلزله‌زدگان

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان همچنین با اشاره به وقوع زلزله در مناطقی از آذربایجان گفت: اعضای این شورا به منظور کاهش آلام و کمک به زلزله زدگان درصدی از حقوق خود را به این امر اختصاص دادند و مدیران و پرسنل شهرداری هم می‌توانند در صورت تمایل در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

وی ادامه داد: با توجه به فرا رسیدن زودرس هوای سرد در مناطق زلزله زده کمک‌ها در قالب نیازهای اولیه مردم به ویژه تأمین پتو به این مناطق ارسال شود.

انتهای پیام/و20/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول