اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جیرفت:

چوب تحریم ایران به گوش کشورهای بیگانه می‌خورد

خبرگزاری فارس: امام جمعه جیرفت گفت: چوب تحریم ایران به گوش خود کشورهای بیگانه می‌خورد.

چوب تحریم ایران به گوش کشورهای بیگانه می‌خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام اصغر عسکری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه جیرفت با بیان اینکه خداوند جامعه باتقوا را به آرزوهایش می‌رساند، اظهار داشت: فتنه‌گران در برابر انسان‌های باتقوا ناکام می‌مانند.

وی با اشاره به ریشه تاریخی پیدایش رژیم صهیونیسم افزود: در سال 1984 در جبل صهیون مستکبران با انجام برنامه‌ریزی تصمیم گرفتند، یهودیان را جمع کنند تا حزب صهیونیست را تشکیل دهند.

عسکری با اشاره به اهداف تشکیل رژیم صهیونیستی در سرزمین فلسطین تصریح کرد: ایجاد پایگاه و سایت نظامی، در اختیار داشتن بازار مصرف در منطقه آسیای میانه، معادن فلزات کافی و گرانبها، قرار گرفتن در مجاورت آب‌های گرم دنیا، تسلط بر تنگه هرمز و جبل‌الطارق و حضور در مهد تمدن کهن ملت‌ها و پیدایش ادیان الهی از مهم‌ترین دلایل پیدایش رژیم صهیونیستی بوده است.

وی ابراز داشت: رژیم صهیونیستی یک پایگاه و سایت نظامی برای امریکا و انگلیس است.

عسکری با اشاره به اینکه حضرت امام (ره) روز قدس را به عنوان لیلة‌القدر تاریخ اسلام بیان کرده‌اند، خاطرنشان کرد: به فرموده امام راحل روز قدس مبدأ بیداری ملت‌ها است.

خطیب جمعه جیرفت راهپیمایی در شهرهای جنوب کرمان در روز جهانی قدس را بسیار پرشور ارزیابی کرد و بیان داشت: راهپیمایی در گرمای شدید جنوب کرمان حال و هوای دیگری دارد.

وی اذعان داشت: مردم یک ماه را با تولی و روز قدس را با تبری جستن از دشمنان به پایان رساندند.

عسکری با بیان اینکه بیگانگان خود اعلام کرده‌اند که تحریم‌های ایران شکست خورده است، عنوان کرد: مدیر سابق سازمان سیا گفته است که قدرت نظامی و دفاعی ایران فراتر از خاورمیانه پیش رفته است و فکر و حمله نظامی و آسیب رساندن به تسلیحات ایران توهمی بیش نیست.

وی اظهار داشت: با این اظهارات چوب تحریم ایران همان گونه که غرب نیز می‌داند به گوش خود کشورهای بیگانه می‌خورد.

انتهای پیام/ل20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول