اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده شهربابک در مجلس:

جواب تحریم‌ها را باید با تحریم داد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی گفت: جواب تحریم‌های دشمن را فقط با تحریم باید داد.

جواب تحریم‌ها را باید با تحریم داد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، حسین فتاحی ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی شهرستان شهربابک اظهار داشت: باید پیرو شعار سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی حرکت کنیم.

وی جهاد را یک کلمه مقدس دانست و خاطر‌نشان کرد: مسئولان سازمان جهاد کشاورزی و کارکنان این سازمان باید با تلاش مضاعف خود و تولیدات بیشتر به معنی واقعی این کلمه دست پیدا کنیم.

فتاحی افزود: امروزه ملت‌های سراسر جهان از ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران الگو می‌گیرند در صورتی که ما باید خودمان را بیشتر باور کنیم و به سمت آرمان‌گرایی پیش رویم.

وی با توجه به اوضاع نابسامان اقتصاد جهان گفت: یکی از شاخص‌های اقتصاد مقاومتی تولید ملی و ایجاد شغل است که ما باید با تشویق مردم به استفاده از تولیدات داخلی و حمایت از تولید کننده پاسخی به شعار سال جاری داده باشیم.

فتاحی همچنین با توجه به خشکسالی‌های 15 سال گذشته در شهربابک گفت: یک چاه کشاورزی که در هر ثانیه 40 لیتر آب برای مصرف کشاورزی می‌کشد، تنها برای چند نفر شغل ایجاد می‌کند، اما همین چاه اگر در صنعت استفاده شود، هر لیتر آب برای 9 نفر شغل دائمی ایجاد می‌کند. 

وی خطاب به همه کشاورزان گفت: برای صرفه‌جویی در آب باید از سیستم آبیاری تحت فشار استفاده کنند تا از هدر رفتن این نعمت خدادادی جلوگیری شود.

فتاحی همچنین با انتقاد از عملکرد برخی دانشگاه‌های کشور ابراز داشت: دانشگاه‌های ما دانشجوی بی‌سواد تحویل جامعه می‌دهند و دشمن هم در این راستا برنامه‌ریزی‌های زیادی علیه ایران کرده است.جواب تحریم‌های دشمن را فقط با تحریم باید داد.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول