اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت والیبال استان مرکزی خبر داد

شرکت 29 تیم در مسابقات والیبال جام رمضان اراک

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت والیبال استان مرکزی از شرکت 29 تیم در مسابقات والیبال جام رمضان خبر داد.

شرکت 29 تیم در مسابقات والیبال جام رمضان اراک

محمدرضا سمیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: مسابقات والیبال جام رمضان روزهای فرد هفته، بعد از افطار در اراک برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مسابقات در دو رده سنی بزرگسالان و نونهالان برگزار می‌شود که 10 تیم در رده سنی بزرگسالان و  19 تیم در رده سنی نونهالان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیئت والیبال استان مرکزی ادامه داد: بعد از برگزاری این مسابقات که قبل از شب‌های قدر به پایان می‌رسد، مسابقات جام رمضان در رده سنی نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود.

سمیعی در ادامه از برگزاری مسابقات قهرمانی بانوان خبر داد و گفت: مسابقات قهرمانی بانوان در رده سنی جوانان و نوجوانان و امید بر اساس تقویم فدراسیون والیبال شهریور ماه امسال برگزار می‌شود.

وی توجه به ورزشکاران پایه را از اولویت‌های اساسی هیئت در سال جاری برشمرد و بیان کرد: در حال حاضر در شهر اراک شش مدرسه زیر نظر هیئت و شش مدرسه توسط بخش خصوصی به امر آموزش والیبال مشغول هستند.

رئیس هیئت والیبال استان مرکزی همچنین از آماده‌سازی تیم نوجوانان استان به منظور شرکت در مسابقات المپیاد ایرانیان خبر داد.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول