اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برتری در مسابقه نهایی

میثاق قهرمان والیبال جوانان قم شد

خبرگزاری فارس: مسابقات والیبال نخستین المپیاد ورزشی جوانان استان قم با قهرمانی تیم والیبال میثاق به پایان رسید.

میثاق قهرمان والیبال جوانان قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم امسال برای نخستین بار المپیاد ورزشی جوانان قم با حضور ورزشکارانی از نقاط مختلف قم که کمتر فرصت حضور در عرصه قهرمانی و ورزش حرفه‌ای را پیدا کرده بودند در رشته‌های مختلف برنامه‌ریزی و برگزار شد.

در واقع از سوی متولیان برگزاری این مسابقات که اداره کل ورزش و جوانان با همکاری صدا و سیما، شهرداری و چند ارگان دیگر در رأس آن هستند، تیم‌های رده‌های سنی نوجوانان و جوانان در دو بخش دختران و پسران و در 11 رشته ورزشی با یکدیگر در حال رقابت هستند.

در مسابقات بخش پسران نخستین المپیاد ورزشی جوانان استان قم، ورزشکاران شرکت‌کننده در شش رشته ورزشی در حال رقابت هستند که هنوز نتایج پنج رشته دیگر مشخص نشده است، در حالی که دختران ورزشکار حاضر در این المپیاد در پنج رشته با یکدیگر پیکار کردند و برترین‌ها مشخص شده‌اند.

دیدار نهایی رقابت‌های والیبال نخستین المپیاد ورزشی جوانان محلات در استان قم بین تیم‌های والیبال میثاق و جوانان سپاه علی‌بن‌ابیطالب (ع) قم در حضور پر تعداد علاقمندان به این رشته ورزشی جذاب و پرطرفدار برگزار شد که این مسابقه با برتری تیم والیبال جوانان میثاق و قهرمانی این تیم به پایان رسید. 

در این دیدار دو تیم برای کسب پیروزی و قرار گرفتن بر سکوی قهرمانی رقابت‌های والیبال نخستین المپیاد ورزشی جوانان در استان قم بازی نزدیک و فشرده‌ای را به نمایش گذاشتند که در پایان تیم والیبال جوانان میثاق موفق شد حریف خود را شکست داده و عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

برای کسب عنوان سوم مسابقات والیبال نخستین المپیاد ورزشی جوانان محلات قم نیز تیم‌ والیبال جوانان غریب الغربا در دیدار رده‌بندی موفق‌تر عمل کرد و در پایان با کسب برتری برابر حریف خود، توانست به مقام سوم این رقابت‌ها دست یابد.

تیم والیبال میثاق در راه کسب عنوان قهرمانی مسابقات والیبال نخستین المپیاد ورزشی جوانان استان قم در تمام مراحل برابر رقبای خود قوی و مدعی ظاهر شد و بازیکنان این تیم مزد تلاش خود را با کسب عنوان قهرمانی کسب کردند.

این در حالی است که مسابقات والیبال نخستین المپیاد ورزشی جوانان محلات استان قم با شرکت 24 تیم در شش گروه چهار تیمی برگزار شد که طی آن در گروه‌های مقدماتی تیم‌های قوی و مدعی حضور داشتند و بازی‌ها به شکل دوره‌ای برگزار شد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول