اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راه سوپر لیگ کشور

قم در والیبال نشسته کشور سوم شد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم از کسب مقام سوم توسط تیم اعزامی والیبال نشسته قم در راه سوپر لیگ کشور خبر داد.

قم در والیبال نشسته کشور سوم شد

محمود شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به حضور موفق تیم والیبال نشسته جانبازان و معلولین استان قم در این رقابت‌ها اظهار کرد: والیبالیست‌های جانباز و معلول قمی بعد از پشت سر گذاشتن موفق تمرینات خود، با انگیزه بالا در این تورنمنت با حریفان مسابقه دادند و توانمندی ورزشکاران جانباز و معلول در ورزش قم را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: بعد از موفقیت ارزنده‌ای که تیم والیبال نشسته جانبازان و معلولین قم در فصل قبل رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال نشسته باشگاه‌های کشور کسب کرد و عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به دست آورد، این رشته در بین جانبازان و معلولین جایگاه ویژه‌ای یافت.

دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم با اشاره به موفقیت در این مرحله از رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال نشسته باشگاه‌های کشور تصریح کرد: دو تیم برتر این مسابقات جواز حضور در لیگ برتر سال آینده را کسب کردند که تیم قم نیز به عنوان قهرمان راهی لیگ برتر شد و امسال در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور خواهد یافت.

وی خاطر ‌نشان کرد: والیبالیست‌های جانباز و معلول تیم هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم در راه کسب آمادگی لازم برای حضور در مسابقات این فصل لیگ دسته برتر والیبال نشسته باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان خود رفتند.

شریفی اضافه کرد: در پایان رقابت‌های این تورنمنت تیم قم با کسب نتایج خوب مقابل حریفان خود به عنوان سوم این پیکارها دست یافت.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات والیبال نشسته تیم‌های اعزامی هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان‌های همدان، مرکزی و قم به ترتیب اول تا سوم شدند.

سال گذشته دو تیم به نمایندگی از هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم در مسابقات لیگ دسته اول والیبال نشسته باشگاه‌های کشور شرکت کردند که تیم جامعه نیکوتلاش قم با کسب عنوان قهرمانی به لیگ دسته برتر یا سوپر لیگ والیبال نشسته کشور صعود کرد.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول