اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت 11 تیم

بهزیستی قهرمان والیبال دختران قم شد

خبرگزاری فارس: تیم والیبال دختران بهزیستی با عبور از سد تمام حریفان، عنوان نخست پیکارهای والیبال نخستین المپیاد ورزشی جوانان قم را به خود اختصاص داد.

بهزیستی قهرمان والیبال دختران قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم با توجه به تلاش‌های صورت گرفته در اداره کل ورزش و جوانان استان قم و اطلاع‌رسانی انجام شده به ادارات، نهادها، ارگان‌ها و دستگاه‌های دولتی سطح استان قم، این المپیاد در پنج رشته بانوان آغاز شد و برترین‌های خود را در رشته والیبال شناخت.

مسابقات رشته والیبال از جمله رقابت‌های جذاب نخستین المپیاد ورزشی جوانان قم بود که طی آن با توجه به مهلت داده شده از سوی ستاد برگزاری این المپیاد به تیم‌های علاقمند به شرکت در مسابقات، در نهایت 11 تیم در رشته والیبال دختران ثبت‌نام کردند.

تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها در مرحله مقدماتی در قالب گروه‌های مختلف به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت تیم والیبال بانوان بهزیستی قم با کسب برتری مقابل تمام حریفان موفق به کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی این رقابت‌ها شد.

در این رقابت‌ها تیم دختران الغدیر در جایگاه دوم ایستاد و صاحب عنوان نایب قهرمانی شد، ضمن اینکه مقام سوم این رشته به تیم کانون طلایه‌داران قم رسید.

این دوره از المپیاد ورزشی جوانان در استان قم در هر دو بخش مردان و بانوان در مجموع در 11 رشته ورزشی برگزار شد که در این بین ورزشکاران بخش پسران در شش رشته ورزشی و ورزشکاران بخش بانوان در پنج رشته ورزشی با یکدیگر رقابت کردند.

یکی از نکات قابل توجه برگزاری نخستین المپیاد ورزشی جوانان قم، حضور گسترده بانوان و دختران علاقمند به ورزش و ورزشکار در این المپیاد بود.

به منظور حضور دختران و پسران علاقمند به ورزش در نخستین المپیاد ورزشی جوانان محلات استان قم، شرایطی در نظر گرفته شده بود و بر اساس آن فقط ورزشکاران رده سنی جوانان در آن حضور داشتند و با ممانعت از حضور ورزشکاران حرفه‌ای، در واقع هدف این بود که استعداد‌های ورزش قهرمانی در بین جوانان قم که کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند، شناسایی شوند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول