اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب سومین پیروزی متوالی

وحدت به قهرمانی لیگ والیبال قم نزدیک شد

خبرگزاری فارس: تیم والیبال وحدت با کسب برتری سومین پیروزی متوالی یک گام به کسب عنوان قهرمانی دور رفت رقابت‌های لیگ والیبال باشگاه‌های قم نزدیک‌تر شد.

وحدت به قهرمانی لیگ والیبال قم نزدیک شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم دور رفت سومین دوره لیگ برتر والیبال باشگاه‌های استان قم با برگزاری دیدارهای هفته چهارم ادامه یافت و طی آن سه دیدار مهم برگزار شد که تا حدودی تکلیف قهرمان نیم فصل این رقابت‌ها را مشخص کرد.

مهم‌ترین دیدار این هفته را تیم‌های والیبال وحدت و قنوات برگزار کردند که جدال دو تیم چهار گیم به طول انجامید و در نهایت برتری تیم وحدت به ثبت رسید.

والیبالیست‌های دو تیم در تلاش برای کسب دو یا سه امتیاز این مسابقه تلاش زیادی را از خود نشان دادند و در این بین تیم وحدت که می‌دانست برد سه بر صفر یا سه بر یک به مراتب بهتر از برتری با نتیجه سه بر دو است، نمایش بهتری نسبت به حریف داشتند.

تمام آن‌هایی که در سالن برگزاری مسابقه از نزدیک این دیدار را تماشا می‌کردند، در چهار گیم رقابت جذابی را از والیبالیست‌های وحدت و قنوات تماشا کردند که در نهایت این تیم وحدت بود که با حساب سه بر یک به برتری رسید و سه امتیاز ارزشمند این دیدار را از آن خود کرد.

این در حالی است که مسابقه تیم‌های والیبال شهید نظری و پرده شیدا از هفته چهارم دور رفت سومین دوره رقابت‌های لیگ والیبال باشگاه‌های استان قم در سالن شهید محمود رضائیان قم برگزار شد و طی آن تیم‌های دوم و چهارم جدول رده‌بندی برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این دیدار با نتیجه‌ای کاملاً یک طرفه به سود تیم شهید نظری به پایان رسید.

برتری تیم والیبال شهید نظری جدی‌ترین تعقیب‌کننده تیم صدرنشین رقابت‌های لیگ والیبال باشگاه‌های قم در این مسابقه در حالی رقم خورد که این تیم در هر سه گیم مسابقه با ارائه بازی برتر صاحب پیروزی شد و سه امتیاز مسابقه را از آن خود کرد.

تیم والیبال هاشمی قم در مسابقه حساس هفته چهارم لیگ والیبال باشگاه‌های استان قم با تیم کاشانه گستر دیدار کرد و در حالی نتیجه را به سود خود به پایان برد که در هر سه گیم متوالی این دیدار قاطعانه صاحب برتری شد.

‌در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های استان قم تیم والیبال وحدت با بیشترین امتیاز در رده نخست قرار دارد و در صورت کسب پیروزی در هفته پایانی این رقابت‌ها، عنوان قهرمانی دور رفت سومین دوره مسابقات را به دست می‌آورد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول