اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره آموزش و پرورش بویین زهرا خبر داد

احداث و مقاوم‌سازی 19 واحد آموزشی در بویین زهرا

خبرگزاری فارس: مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا گفت: تاکنون 19 واحد آموزشی در این شهرستان احداث و کار مقاوم‌سازی آنها انجام شده است.

احداث و مقاوم‌سازی 19 واحد آموزشی در بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، علی‌اصغر رجبی‌‌سگزآبادی پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از فرهنگیان شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 19 مجتمع و واحد بزرگ آموزشی در این شهرستان احداث و نوسازی شده‌اند، اظهار کرد: بیشتر این مجتمع‌های آموزشی از محل منابع دولتی و همچنین مشارکت‌های مردمی ساخته شده‌اند.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه تحصیل در محل‌های مناسب و مطلوب از جمله مواردی است که دانش‌آموزان حق دارند تا در زمان تحصیل و علم‌آموزی از آن برخوردار باشند، افزود: وظیفه مسئولان و متولیان اجرایی این است که با کار و تلاش خویش این زمینه را هرچه بیشتر مهیا کنند.

وی با بیان اینکه رشد و تعالی همه‌جانبه دانش‌آموزان به صورت جدی پیگیری شود، اظهار کرد: این وظیفه نهاد‌های فرهنگی مسئول و مربیان مدارس است که با طرح و ارائه راهکار‌های مناسب زمینه را برای بروز استعداد و علایق دانش‌آموزان مهیا کنند.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه تحول بنیادین در نظام آموزش و پرورش فواید بسیاری دارد، تصریح کرد: تمام کارکنان و مسئولان باید به این مهم توجه کافی داشته و زمینه‌ساز تحول بزرگ در این بخش شوند.

رجبی‌سگزآبادی با اشاره به اینکه توسعه امور فرهنگی در مدارس در اولویت برنامه‌های سال جاری این اداره قرار دارد، اذعان کرد: گسترش مدارس قرآن، برگزاری نمایشگاه‌های مختلف عکس و پوستر قرآنی و نیز بازدید از مجتمع‌های آموزشی توانمند از جمله برنامه‌هایی است که در شهرستان بویین زهرا پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه تربیت مسئله‌ای بسیار مهم است که باید در نظام آموزش و پرورش کشور نهادینه شود، بیان کرد: قرآن کریم به عنوان تنها تربیت‌کننده صحیح و مشاور مسلمانان تأکید کرده است که انسان‌ها با خودسازی و توجه به عرصه‌های معنوی می‌توانند به مقام قرب دست‌ پیدا کنند.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا ایمان و اراده قوی را از جمله صفاتی برشمرد که جوانان و نوجوانان کنونی کشور از آن برخودار هستند و افزود: شبیخون فرهنگی دشمنان امروز جدی بوده و مسئولان باید با اندیشه و راهکار صحیح، دانش‌آموزان و جوانان را در برابر اینگونه تهدیدات دشمنان بیمه کنند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول