اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نهاوند در مجلس:

95 درصد منازل روستایی بخش گیان مقاوم‌سازی شده‌اند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: 95 درصد از منازل روستایی بخش گیان در نهاوند مقاوم‌سازی شده‌اند که همین امر شرایط مطلوبی را برای زندگی بهتر در روستاها ایجاد کرده است.

95 درصد منازل روستایی بخش گیان مقاوم‌سازی شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، مهدی سنایی صبح امروز در نشست بررسی مشکلات گیان اظهار داشت: 100 درصد راه‌های روستایی بخش گیان از نعمت آسفالت برخوردارند که این نشان از عمق توجه مجلس و دولت برای ایجاد رفاه نسبی در سطح روستاهاست.

وی به بهسازی و مقاوم‌سازی منازل روستایی اشاره کرد و ادامه داد: 95 درصد از منازل این بخش مقاوم‌سازی شده‌اند بنابراین شرایط مطلوبی برای زندگی بهتر در روستاها ایجاد شده است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس از تأمین نیروی انسانی در کارخانجات و شرکت‌های دولتی و خصوصی در نهاوند خبر داد و افزود: شرکت‌ها و کارخانجات و دستگاه‌های دولتی و خصوصی نهاوند باید در تأمین نیروی انسانی خود اولویت را به افراد بومی شهرستان دهند.

وی در ادامه سخنانش از حصارکشی اطراف تپه باستانی گیان سخن راند و ابراز داشت: حصارکشی اطراف این تپه باستانی در حفظ و حراست و انتقال این سرمایه ارزشمند به نسل‌های بعدی نقش سازنده‌ای دارد.

سنایی وجود جنگل طبیعی و سراب تفریحی گیان را فرصت مناسبی برای رونق گردشگری در این شهر دانست و افزود: مسئولان میراث فرهنگی و گردشگری باید هر چه سریع‌تر نسبت به ساماندهی پروژه سراب تفریحی گیان اقدام کنند زیرا روزانه بیش از صدها نفر از این فضا بازدید می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 50 درصد از روستاهای این بخش بهسازی شده‌اند، ادامه داد: اجرای طرح‌ هادی و بهسازی نقش مهمی در ماندگاری روستاییان در سطح مناطق روستایی دارد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شهر گیان را به واسطه موقعیت گردشگری‌اش از مناطقی دانست که می‌توان با دعوت از سرمایه‌گذار تحول اساسی در این بخش ایجاد کرد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول