اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از رقابت تیم‌ها در 13 رشته

پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس پایان یافت

خبرگزاری فارس: پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس که از ابتدای ماه رمضان آغاز شده بود سرانجام با شناخت برترین‌ها به کار خود پایان داد.

پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس پایان یافت

به گزارش خبرنگار ورزشی فارس از بندرعباس، پنجمین دوره المپیاد شهرداری بندرعباس با برگزاری مراسم اختتامیه طی امروز و بازی نهایی فوتسال بین تیم‌های آتش‌نشانی و سازمان تاکسیرانی به پایان رسید که سازمان آتش‌نشانی به مقام قهرمانی رسید و تیم‌های سازمان تاکسیرانی و سازمان تخلفات به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

همچنین در اختتامیه این دور از مسابقات نیز از حمید سنگی، عباس سنگی، فیصل دانش، فرجام دانش، هادی بلالی‌پور و حمید رضایی به عنوان شش نفر از قهرمانان ملی هرمزگان تجلیل شد.

محمد حسینی‌نژاد با 170 گل زده در مجموع پنج دوره المپیاد به عنوان آقای گل و حمید رضایی با کسب شش مدال به عنوان مدال آورترین بازیکن این دوره انتخاب شدند و از مصطفی خشایاری مسئول کمیته برگزاری المپیاد نیز تقدیر شد.

امین شاهی مسئول امور ورزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، در خصوص این دوره از مسابقات گفت: امروزه ورزش یکی از اموری است که به شیوه‌های مختلف و در ابعاد گسترده مطرح شده و پیوند نزدیکی با سایر بخش‌های اجتماع دارد و گروه زیادی به شکل‌های گوناگون با آن سر و کار دارند.

وی با بیان اینکه اهمیت و جایگاه ورزش در میان اقشار مختلف جامعه کمتر شناخته شده، خاطرنشان کرد: ورزش در کنار اوقات فراغت این فرصت را فراهم می‌آورد تا ارگان‌ها و سازمان‌های مرتبط با کارکنان زیر مجموعه خود بتوانند برنامه مشخصی را در راستای بالا بردن سطح سلامت و بهداشت روانی و جسمانی آنان ایفا کنند.

شاهی تصریح کرد: در همین راستا سازمان فرهنگی ورزش شهرداری بندرعباس به منظور افزایش نشاط و شادابی در بین پرسنل و خانواده‌ها و مشارکت آنان در برگزاری فعالیت‌های ورزشی در درون مراکز، برنامه‌ها و اقدامات موثری از جمله برگزاری المپیاد ورزشی را برنامه‌ریزی کرد.

حبیب بهادری معاون سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس نیز با اشاره به افزایش رشته‌های ورزشی این دوره از مسابقات گفت: پنجمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان شهرداری بندرعباس ویژه ماه مبارک رمضان در حالی در 13 رشته برگزار می‌شود که سال گذشته این المپیاد در شش رشته برگزار شده بود.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقات ویژه کارکنان شهرداری بندرعباس و خانواده آنها بود و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس با هدف، تعمیم و گسترش ورزش در بین کارکنان، پرکردن اوقات فراغت و ایجاد شور و نشاط و پویایی با ساماندهی محیط رقابتی سالم و توجه به سلامت جسمی و روانی، این مسابقات را برنامه‌ریزی کرد.

حمید رضایی عضو تیم آتش‌نشانی که در این دوره از المپیاد به عنوان مدال‌آورترین بازیکن انتخاب شد در خصوص برگزاری المپیاد گفت: پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی نسبت به سال‌های گذشته هم از نظر تعداد رشته‌ها و هم نحوه برگزاری نسبت به سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

به گفته وی با بهتر شدن وضعیت داوری و برطرف شدن کمبودها، تداوم اینگونه مسابقات به پیشرفت ورزش و شادابی و نشاط کارکنان کمک می‌کند.

رضایی افزود: سازمان فرهنگی ورزشی می‌تواند با برنامه ریزی مناسب، افزایش پاداش‌ها و فراهم‌سازی امکانات تمرینی بیشتر در آینده این مسابقات را با کیفیت بالاتری برگزار کند.

وی در پاسخ به دلایل کسب بیشترین مدال المپیاد بیان کرد: چند سال است در ورزش قهرمانی فعالیت می‌کنم. امسال نیز با وجود روزه بودن پیش از برگزاری رقابت‌ها برنامه‌ریزی کرده و بیشترین وقت خود را به این مسابقات اختصاص داده بودم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری نیز در خصوص برگزاری المپیاد یادآور شد: پنجمین المپیاد فرهنگی ورزش کارکنان شهرداری بندرعباس از روز اول ماه مبارک رمضان در دو بخش آقایان و بانوان در 13 رشته برگزار شد که در پایان تیم‌های سازمان آتش‌نشانی، سازمان فرهنگی ورزشی و سازمان خدمات موتوری، مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

شهر معظمی گودرزی در پایان با بیان اینکه، به واسطه زیاد شدن رشته‌های ورزشی این دوره المپیاد از حساسیت بالایی برخوردار بود، خاطرنشان کرد: سازمان‌ها و افراد مختلفی در برگزاری پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس همکاری کردند که ضمن قبولی طاعات و عبادات همه همکاران و شرکت کنندگان برای آنها آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول