اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون رئیس جمهور:

تنها راه مقابله با توطئه‌های دشمنان مقاومت است

خبرگزاری فارس: معاون رئیس جمهور در اجرای قانون اساسی گفت: تنها راه مقابله با توطئه‌های دشمنان مقاومت و پایداری است.

تنها راه مقابله با توطئه‌های دشمنان مقاومت است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه زنجان اظهار کرد: ایستادگی، مقاومت، پایداری، توکل به خدا، اعتقاد به وعده‌های الهی و تلاش مضاعف در برابر مشکلات جامعه تنها راه ادامه مسیر قدس شریف است.

وی با بیان اینکه تنها راه مقابله با توطئه‌های دشمنان مقاومت و پایداری است، افزود: باید با تبدیل تهدیدهای تحریم به فرصت به ادامه مسیر انقلاب کمک کرد.

معاون رئیس جمهور در اجرای قانون اساسی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تصریح کرد: توجه به تولید ملی و حمایت از تولیدات ملی از ضروریات تحقق شعار سال محسوب می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وحدت بین مسئولان استان زنجان یادآور شد: دوران خوب رشد و توسعه در زنجان آغاز شده و شاهد شکوفایی در عرصه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی و اجتماعی خواهیم بود.

میرتاج‌الدینی با گرامیداشت روز جهانی قدس ادامه داد:‌ ملت بزرگ ایران همچنان پرچمدار و پیشتاز دفاع از آرمان فلسطین است.

وی با بیان اینکه ملت ایران با بصیرت خود به دنیا ثابت کردند که همیشه بیدار بوده و در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی می‌کند، افزود: شرکت در راهپیمایی روز قدس پس از گذشت 33 سال از انقلاب اسلامی در حال حاضر رو به گسترش بوده و مردم کشورهای جهان در این راهپیمایی شرکت می‌کنند.

معاون رئیس جمهور در اجرای قانون اساسی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران ذره‌ای از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی انحراف نداشته و عقب‌نشینی نکرده‌اند، افزود: مسئله فلسطین عامل وحدت بین مسلمانان است تا جائیکه مرتجعین منطقه نیز در ظاهر نمی‌توانند در موضوع فلسطین کوتاهی کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران عامل احیای مسئله فلسطین در جهان است، خاطرنشان کرد: در روز قدس همه مردم به صحنه آمده و از فلسطین حمایت می‌کنند.

میرتاج‌الدینی با اشاره به اینکه آزادی قدس شریف موضوعی روشن، هدفمند و راهبردی برای ایران اسلامی است، افزود:‌ ملت ایران در خصوص مسئله فلسطین سازش نکرده و نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه به برکت ایستادگی ملت ایران حزب‌الله لبنان تشکیل شده و ارتش تا بن دندان مسلح را در جنگ 33 روزه شکست داده است، افزود: قدرت افسانه‌ای، اسطوره‌ای و پوشالی اسرائیل به برکت همین حضور ملت مسلمان در صحنه از هم پاشیده است.

معاون رئیس جمهور در اجرای قانون اساسی ادامه داد: به برکت مقاومت و پایداری ملت‌ها،تحولات انقلاب اسلامی بیداری اسلامی در کشورهای مختلف یکی پس از دیگری به وقوع پیوسته است.

وی با بیان اینکه نگاه ملت ایران به موضوع فلسطین نگاهی آرمانی، دینی و اعتقادی است، خاطرنشان کرد: قدس به عنوان قبله نخست مسلمانان جهان از پایگاه‌های ظهور امام زمان (عج) محسوب می‌شود.

میرتاج‌الدینی تصریح کرد: نگاه دینی و ریشه‌ای به مسئله فلسطین و عدم سکوت در برابر ظلم موجب شده است تا حرکت‌های مطلوبی در دنیا شکل گیرد.

وی با اشاره به فتنه سال 88 تصریح کرد: فتنه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی در این سال موجب شد تا برخی عوامل داخلی در این مسئله خودنمایی کنند.

میرتاج‌الدینی یادآور شد: ملت ایران با حضور در حماسه 9 دی دست رد به سینه دشمنان زده و بهانه‌های دشمنان را علیه نظام پاسخ گفتند.

انتهای پیام/آ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول