اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاشان:

خودخواهی دشمنان موجب مقابله آنان با اسلام می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه کاشان گفت: غرور، خودخواهی و توسعه‌طلبی استکبار جهانی، صهیونیسم و مزدوران آنان موجب شده تا با جدیت به دنبال برخورد با اسلام باشند.

خودخواهی دشمنان موجب مقابله آنان با اسلام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، آیت‌الله عبدالنبی نمازی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در گلزار شهدای دارالسلام این شهرستان ضمن تبریک این عید فرخنده اظهار داشت: خداوند این روز را پاداش بندگان صالح خود قرار داده است.

وی سحرخیزی، عبادت، مناجات، خلوت با خدا، انس با قرآن، احسان به بندگان خدا و نیکی به همنوع را توفیق خداوند به بندگان مؤمن و صالح خود در ماه مبارک رمضان دانست و ابراز داشت: انتظار می‌رود درس‌هایی که از ماه مبارک رمضان فراگرفته‌ایم در همه ماه‌های سال ادامه و استمرار داشته باشد.

امام جمعه کاشان در ادامه همچنین با قدردانی از مردم متدین کاشان و ایران اسلامی برای شرکت و حضور حماسی در راهپیمایی روز قدس افزود: روز قدس امسال نیز با نفس ملکوتی امام راحل و هدایت مقام معظم رهبری و همچنین صلابت مردم ایران باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد.

نمازی همچنین بیان داشت: مردم زلزله‌زده استان آذربایجان‌شرقی نیز امسال با وجود مصیبت‌های ناشی از زلزله، به نشانه حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین روز قدس را با شکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار کردند.

وی افزود: برگزاری راهپیمایی روز قدس همزمان در بیش از 70 کشور جهان نشانه الگوپذیری دیگر مسلمانان جهان و ملت‌های آزاده از جمهوری اسلامی ایران است.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: امسال در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس، جهان اسلام یکپارچه خشم خود را علیه جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا اعلام کردند.

نمازی تصریح کرد: غرور، خودخواهی و توسعه‌طلبی دشمنان اسلام، استکبار جهانی، صهیونیسم و مزدوران آنان موجب شده تا با جدیت به دنبال برخورد با اسلام باشند.

امام جمعه کاشان با تأکید بر اتحاد امت اسلامی برای مستحکم نمودن جبهه متحد علیه استکبار جهانی از مردم ایران، گروه‌ها و جریان‌های سیاسی داخل کشور خواست برای مقابله با توطئه‌های دشمن اتحاد و وحدت ملی خود را تقویت بخشند.

انتهای پیام/ک20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول