اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی:

ماهواره مبارزه روانی دشمنان برای انحراف جوانان است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: ماهواره، اولویت اصلی مبارزه فکری و روانی دشمنان نظام برای انحراف جوانان به عنوان سرمایه‌های اصلی کشور است.

ماهواره مبارزه روانی دشمنان برای انحراف جوانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمدعلی نصرتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر پیامدهای استفاده از تجهیزات گیرنده‌های ماهواره‌ای اظهار داشت: افول فرهنگ از پیامدهای همه‌گیر و عمومی برنامه‌های ماهواره‌ای است که دشمن آن را سرلوحه کاری خود در به انحطاط کشیدن جوامع اسلامی قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه ماهواره یکی از ابزارهای جنگ نرم دشمنان برای تضعیف باورهای دینی مسلمانان است، افزود: پایه‌های هر جامعه، ریشه در ارزش و نظام عقیدتی آن دارد که برای تضعیف هر جامعه کافی است تا فرهنگ آن جامعه را تضعیف کنند و با این روش افراد جامعه را از خود بیگانه کرده تا برخلاف آنچه که حقیقت فرهنگی آنهاست، عمل کنند.

نصرتی مهم‌ترین هدف مبارزه فکری و روانی دشمنان نظام، انحراف جوانان به عنوان سرمایه‌های اصلی کشورمان دانست و تصریح کرد: رسانه‌های جمعی و صدا و سیما در مقابله با این حربه به عنوان افسران جنگ نرم هستند و باید بتوانند با بهره‌گیری از ابزار رسانه‌ای خود و تنویر افکار عمومی در جامعه خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان باشند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: تخریب مبانی فرهنگ خودی، تغییر باورها و ارزش‌ها، کم‌رنگ کردن باورهای دینی، غرب‌گرایی، مصرف‌زدگی، تجمل‌گرایی، اضطراب، بی‌قراری، افسردگی و افزایش پرخاشگری از پیامدهای مخرب برنامه‌های شبکه‌های ماهواره‌ای هستند.

نصرتی تاکید کرد: ماهواره به عنوان عاملی پیشرو در انتشار فرهنگ ضد دینی و اخلاقی است که خانواده‌ها باید با آگاهی از مضرات و عواقب آن راه ورود این ابزار شوم را به درون خانه مسدود کنند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: اقدام در حوزه امنیت اخلاقی موجب پشتیبانی مردم از نیروی انتظامی شده است و خانواده‌‌ها از جمع‌آوری ماهواره‌ از سوی نیروی انتظامی ابراز رضایت می‌کنند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول