اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه کنگاور:

دوران اسارت، روح آزادگان را هرگز تسخیر دشمن نکرد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه کنگاور گفت: دوران اسارت آزادگان سرافراز، دوران اسارت جسم آنها بود ولی روح و اندیشه بلند آن مردان بزرگ هرگز تسخیر دشمن نشد.

دوران اسارت، روح آزادگان را هرگز تسخیر دشمن نکرد

مجتبی بیاتی در سالروز بازگشت آزادگان به ایران اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: قلب آزادگان عزیز در دوران اسارت به یاد دین و ایمان و خاک وطن و حضرت امام(ره) می‌تپید و مقاومت و پایداری که آن عزیزان در دوران اسارت از خود بروز دادند، باعث افتخار و بالندگی ایران اسلامی در سراسر جهان شد.

فرمانده سپاه ناحیه کنگاور افزود: دوران در بند بودن آزادگان، فرصتی بود تا علی‌رغم تمام شکنجه‌های روحی و جسمی و محدودیت‌های شدید، با مقاومت جانانه و مثال‌زدنی به معنویت‌افزایی خود و هم‌بندانشان بپردازند.

وی آزادگان را وارثان شهدا خواند و افزود: آنان به لطف الهی ماندند تا راه شهدا را ادامه دهند و در جامعه به ترویج فرهنگ ایثار، شجاعت، شهامت، اخلاص و اطاعت از امام(ره) و رهبری بپردازند.

فرمانده سپاه ناحیه کنگاور نقش خانواده‌های معظم آزادگان در خلق حماسه‌های ماندگار آنان را برجسته خواند و تصریح کرد: نفس گرم خانواده‌های آزادگان و دعای خیر آنان باعث تقویت روحیه آن عزیزان می‌شد تا بتوانند با صبر و استقامت در برابر مشکلات و تحمل تمام ناملایمات، با روحیه‌ای قوی‌تر، دلیرتر، شجاع‌تر و استوارتر از قبل به آغوش میهن اسلامی بازگشته و هم‌دوش هم‌سنگران دیروز خود، روح صلابت و ایستادگی را در جامعه بدمند.

گفتنی است، در دفتر افتخارات مردم شهرستان کنگاور، علاوه بر تقدیم چهارصد شهید و یک‌هزار و دویست جانباز، نام هشتاد و یک آزاده سرافراز، همچون الماسی درخشان جلوه‌گری می‌کند.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول