اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران:

شرایط قهرمانی تیم کشتی نوجوانان ایران در آذربایجان فراهم است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشورمان در آستانه برگزاری رقابت‌های جهانی آذربایجان گفت: شرایط قهرمانی ایران در نوجوانان جهان مهیا است.

شرایط قهرمانی تیم کشتی نوجوانان ایران در آذربایجان فراهم است

سیدمراد محمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری افزود: تیم برای شرکت در این مسابقات تمرینات و اردوهای بسیار خوبی را سپری کرد که جا دارد از مسئولان فدراسیون تشکر کنم.

وی بیان داشت: مسابقات کشتی آزاد نوجوان در 10 وزن برگزار می‌شود و هر 10 کشتی‌گیر ایرانی با توجه به میزان آمادگی بدنی خود آماده کسب مدال هستند.

مربی مازندرانی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران در ادامه تصریح کرد: اگر مشکلی برای کشتی‌گیران نوجوان ما رخ ندهد، به طور حتم قهرمان جهان می‌شویم.

محمدی از حضور کشورهای صاحب کشتی در این پیکارها خبر داد و متذکر شد: با توجه  به حضور کشورهای برتر کشتی جهان شاهد رقابت سخت و فشرده بین تیم‌ها شرکت کننده خواهیم بود.

دارنده مدال برنز المپیک 2008 پکن گفت: تیم ملی کشتی نوجوانان ایران آماده است و کاری به دیگر تیم‌ها  شرکت کننده در این رقابت‌ها نداریم و ما هم برای قهرمانی به میدان می‌رویم.

وی از حضور پنج کشتی‌گیر نوجوان مازندرانی در رقابت‌های نوجوانان قهرمانی جهان در آذربایجان خبر داد و خاطرنشان کرد: صابر خانجانی در وزن 46 کیلوگرم، علی محمدزاده در 50 کیلوگرم، حسین روزبه در 63 کیلوگرم، رضا مظفری در 69 کیلوگرم و علی موجرلو در 76 کیلوگرم به عنوان پنج کشتی‌گیر نوجوان مازندرانی در این رقابت‌ها هستند.

محمدی افزود: برای شرکت در مسابقات کشتی نوجوان قهرمانی جهان در آذربایجان تیم ملی کشورمان چهارشنبه اول شهریور تهران را به مقصد باکو ترک می‌کند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشورمان در پایان اظهار داشت: این مسابقات از سوم تا ششم شهریور به میزبانی آذربایجان در شهر باکو برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول