اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دیدار با کودکان سرطانی در روز عید

مجمع خیران ماهک به دیدار کودکان مبتلا به سرطان رفتند

خبرگزاری فارس: مجمع خیران ماهک( بیمارستان کودکان سرطانی مازندران) به دیدار کودکان مبتلا به سرطان رفتند.

مجمع خیران ماهک به دیدار کودکان مبتلا به سرطان رفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، اعضای هیئت مدیره مجمع خیران بیمارستان فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان ماهک ظهر امروز از مرکز نگهداری کودکان مبتلا به سرطان در بیمارستان بوعلی سینا ساری بازدید کرده و با اهدای گل، شیرینی و هدایایی به کودکان سرطانی از بیماران این مرکز عیادت کردند.

نائب رئیس مجمع خیران ماهک در این دیدار اظهار داشت:‌ در روز عید سعید فطر به عیادت کودکان مبتلا به سرطان آمدیم تا شاید بتوانیم دردی از دردهای خانواده‌های درگیر با این بیماری را کاهش دهیم.

مجتبی کواکبیان با بیان اینکه این بیماران نیازمند تقویت روحیه هستند، تصریح کرد:‌ سنت پسندیده‌ای است که در روز عید به دید و بازدید می‌رویم و چه خوب است این دیدار از بیمارانی باشد که در روز عید هم تحت درمان قرار دارند.

وی با ابراز گلایه از مسئولان ادامه داد:‌ انتظار داشتیم در این روز عید، مسئولان به دیدار بیماران به ویژه کودکان مبتلا به سرطان می‌شتافتند که مرهمی بر درد خانواده‌های این کودکان باشد اما از این کار دریغ کردند.

دیگر عضو هیئت مدیره مجمع خیران ماهک نیز در این بازدید، اظهار داشت:‌ در این روز عید به دیدار این بیماران آمدیم تا احساس تنهایی نکنند و بدانند که ما همیشه در کنار آنها قرار داریم.

محمد فاضل‌نیا متذکر شد:‌ در این روز عید به دید و بازدید و دلجویی از بیماران سفارش شده و چه خوب است که با این بازدید‌ها بتوانیم بخشی از نگرانی‌ها و ناراحتی‌های کودکان مبتلا به سرطان و خانواده‌های آنها را کاهش دهیم.

به گزارش فارس، بیمارستان فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان ماهک در ضلع غربی بیمارستان بوعلی سینا ساری در دست احداث است.

این مرکز پس از بیمارستان محک تهران، دومین مرکز فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان در سطح کشور است.

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول