اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز تربیت مربی تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم:

محتوای برنامه‌های ویژه کودکان دارای جاذبه باشد

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز تربیت مربی کودک و نوجوان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: محتوای برنامه‌های ویژه کودکان و نوجوانان باید متنوع و دارای جاذبه باشد.

محتوای برنامه‌های ویژه کودکان دارای جاذبه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی شهرداری دماوند، حجت‏الاسلام محمدحسن راستگو در همایش بزرگ "روزه‏داران کوچک" در دماوند بیان کرد: دیدگاه‏های روحانیان به همراه مبانی هنری نقش موثری در آشنا کردن کودکان و نوجوانان به مسائل دینی و قرآنی دارد.

وی اظهار کرد: استفاده از دیدگاه‌های یک کارشناس روحانی که افزون بر آگاهی عمیق از مبانی دینی، با زبان هنر هم آشنا باشد، در رشد سطح کیفی و محتوایی کودکان بسیار موثر است.

وی بیان داشت: برگزاری برنامه‏های فرهنگی و دینی ویژه کودکان، نوجوانان و حتی جوانان در هر سنینی که باشند، نسبت به افزایش معلومات و آگاهی آنان از راه القای مستقیم و غیرمستقیم پیام‏های دینی بسیار موثر است.

رئیس مرکز تربیت مربی کودک و نوجوان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ادامه داد: محتوای برنامه‌هایی که برای کودکان برگزار می‏شود، لازم است متنوع، زیبا و با القای غیرمستقیم مطالب همراه باشد و ما نیز با قصه، نمایش، شعر، سرود، پرسش و پاسخ، مسابقه و حرکات ورزشی این‏گونه پیام‏ها را به مخاطبان منتقل می‏کنیم.

راستگو در ادامه به جایگاه مسجد بین خانواده‏های دماوندی اشاره کرد و گفت: علاقه وافر کودکان و نوجوانان دماوندی به مسجد به عنوان یک مکان فرهنگی، دینی و اخلاقی در گذراندن اوقات فراغت جای بسی خوشحالی دارد.

وی تصریح کرد: مسجد به واسطه تقدسی که دارد در تربیت صحیح کودکان و نوجوانان بسیار تاثیرگذار است.

انتهای پیام/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول