اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی ‌و حرفه‌ای مازندران:

آماده همکاری به بیمارستان کودکان سرطانی هستیم

خبرگزاری فارس: مدیرکل فنی‌ و حرفه‌ای مازندران با اشاره به اینکه هزینه‌های درمان سرطان بسیار سنگین است، گفت: آماده همکاری به بیمارستان کودکان سرطانی هستیم.

آماده همکاری به بیمارستان کودکان سرطانی هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عبدالرضا شریعت‌نژاد صبح امروز در جلسه مجمع خیران بیمارستان فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان (ماهک) اظهار داشت:‌ در مقابل وظایف الهی و اجتماعی نباید کوتاهی کرد.

مدیرکل فنی‌و حرفه‌ای مازندران ادامه داد:‌ از جهت شخصیت حقیقی‌ام، وظیفه خود می‌دانم که به این مجموعه کمک کنم چرا که هر یک از ما ممکن است روزی گرفتار این موضوع شویم.

این مسئول با بیان اینکه می‌دانم هزینه‌های درمان سرطان بسیار سنگین است، گفت:‌ بعید می‌دانم خانواده سطح متوسط هم بتواند در برابر هزینه‌ها بیشتر از سه ماه دوام بیاورد.

وی با اشاره به اینکه از نظر اداری تمام امکانات، خدمات، کارآموزان و کارکنان در خدمت مجموعه ماهک هستند، متذکر شد:‌ این آمادگی را داریم که در میان کارکنان نسبت به عضوگیری قطره‌ای اقدام کنیم.

شریعت‌نژاد در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد:‌ ورود پیدا کردن به این مجموعه، لیاقت می‌خواهد.

مدیرکل فنی ‌و حرفه‌ای مازندران در پایان اذعان داشت: ‌آمادگی هر نوع همکاری از طرف ما به بیمارستان کودکان سرطانی وجود دارد.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول