اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس مجمع خیران بیمارستان کودکان سرطانی:

نقشه‌های بیمارستان کودکان سرطانی ساری تکمیل شد

خبرگزاری فارس: نائب رئیس مجمع خیران بیمارستان کودکان سرطانی «ماهک» گفت:‌ نقشه‌های این بیمارستان تکمیل شده و حتی ممکن است در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان کار فیزیکی احداث این بیمارستان آغاز شود.

نقشه‌های بیمارستان کودکان سرطانی ساری تکمیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مجتبی کواکبیان عصر امروز در بازدید از نمایشگاه قرآنی، اظهار داشت:‌ در ماه میهمانی خدا قرار داریم و آرزوی قبولی عبادت‌های مردم را از خداوند خواستارم.

وی با بیان اینکه قرآن کلام نور و راه زندگی است، تصریح کرد: با بهره بردن از قرآن مسیر درست زندگی را پیدا می‌کنیم.

کواکبیان با مثبت ارزیابی کردن نمایشگاه قرآنی، ادامه داد: ‌به نظر می‌رسد نمایشگاه امسال بهتر از سال گذشته برگزار شده و محصولات جدیدتری در نمایشگاه ارائه شده است.

نائب رئیس مجمع خیران بیمارستان فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان ماهک، یادآور شد‌: غرفه‌های متنوعی در این نمایشگاه دائر است که می‌تواند مورد استقبال مخاطبان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه کتاب‌های متعددی در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته، گفت:‌ در مجموع محتوای نمایشگاه امسال، پربارتر از سال گذشته است.

نائب رئیس مجمع خیران بیمارستان فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان ماهک با اشاره به شب‌های قدر خاطرنشان کرد: از مردم عزیز خواستاریم برای سلامتی همه بیماران و به ویژه کودکان مبتلا به سرطان، این فرشته‌های معصوم دست به دعا بردارند.

وی با بیان اینکه کمک‌ها به این مجموعه صرفا مادی نبوده و نیازمند کمک‌های معنوی مردم هم هستیم، اظهار داشت:‌ برخی کودکان به جای اینکه مانند سایر کودکان که از سلامتی برخودار هستند به بازی و شیرین‌کاری‌های کودکانه بپردازند با سرطان مواجه بوده و بر روی تخت بیمارستان بستری هستند و در این شب‌ها مردم دعای خیر خود را از  این کودکان دریغ نکنند.

کواکبیان یادآور شد:‌ همانگونه که پیش از این به مردم وعده داده بودیم که کار فیزیکی احداث بیمارستان فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان را پس از ماه مبارک آغاز کنیم، اکنون این نوید را به مردم می‌دهیم که نقشه‌های این بیمارستان تکمیل شده و حتی ممکن است در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان کار فیزیکی احداث این بیمارستان آغاز شود.

‌وی افزود:‌ اداره کل ارشاد استان در نمایشگاه قرآنی، غرفه‌ای هم به مجمع خیران ماهک اختصاص داده است و مردم می‌توانند ضمن بازدید از نمایشگاه قرآنی، با ماهک هم بیشتر آشنا شوند.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول