اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی نیشابور خبر داد

دستگیری سارق خشن طلاجات کودکان در نیشابور

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی نیشابور گفت: سارق خشنی که طلاجات کودکان را با انبر دست جدا می‌کرد در یک مأموریت با تشکیل اکیپ‌های گشت در سطح شهرستان دستگیر شد.

دستگیری سارق خشن طلاجات کودکان در نیشابور

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور به نقل از پایگاه‌ اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ محمدحسن امیری افزود: با اعلام یک فقره سرقت گوشواره‌های دختر خردسالی در یکی از مناطق شهر، مأموران پلیس آگاهی این شهرستان با توجه به مشخصات به‌دست آمده از سارق به وی که در حال پرسه زدن در خیابان‌ بود مشکوک شده و در اقدام غافلگیرانه‌ای وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی نیشابور اظهار داشت: در بازجویی‌های فنی، سارق که از شهرستان‌های مجاور به این شهرستان آمده بود، به 5 فقره سرقت زیورآلات دختران خردسال با انبر دست اعتراف کرد.

وی افزود: در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد سارق دارای سوابق متعدد کیفری بوده و در این سرقت‌ها نیز فردی دیگر وی را همراهی می‌کرده که تلاش برای دستگیری همدست وی ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری شهروندان با پلیس از آنان خواست: با توجه به فصل تابستان خانواده‌ها از فرزندان خردسال خود غافل نشوند و آنها را تنها در کوچه، خیابان و پارک‌های بازی رها نکنند.

امیری بیان داشت: وقوع این‌گونه سرقت‌ها زنگ خطری برای خانواده‌هاست که از آویختن زیورآلات و طلاجات بر فرزندان خردسال‌شان خودداری کنند زیرا این کار وسوسه افراد  معتاد و بزهکار را برای سرقت بیشتر کرده و جان کودکان را به خطر می‌اندازند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول