اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط بانک کشاورزی صورت گرفت

آموزش 8 هزار کودک زنجانی در طرح بانک‌پذیری کودکان

خبرگزاری فارس: مدیر شعب بانک کشاورزی استان زنجان گفت: 8 هزار و 723 کودک در طرح بانک‌پذیری کودک و نوجوان در استان زنجان آموزش دیده‌اند.

آموزش 8 هزار کودک زنجانی در طرح بانک‌پذیری کودکان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بهزاد نیکخواه بهرامی ظهر امروز در جلسه کارگروه امور بانوان استان زنجان اظهار داشت: هدف از اجرای طرح بانک‌پذیری کودکان، ارتقاء شهروند الکترونیک در استان زنجان است.

وی با اشاره به اینکه طرح بانک‌پذیری کودک و نوجوان از دو سال گذشته در استان زنجان اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: در مجموع بیش از 8 هزار و 723 نفر از کودکان در این طرح آموزش دیده‌اند.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه آموزش و تربیت کودکان در قالب طرح بانک‌پذیری با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان صورت گرفته است، اضافه کرد: دوره‌های مختلفی برای این کودکان و نوجوانان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه سه کارگاه آموزشی در شهرستان‌های مختلف استان زنجان دایر شده است، تصریح کرد: استان زنجان در زمینه اجرای این طرح به عنوان استان دوم کشوری انتخاب شده است.

نیکخواه بهرامی با بیان اینکه با توجه به عملکرد خوب بانک کشاورزی استان زنجان در زمینه اجرای طرح بانک‌پذیری کودک و نوجوان اجرای طرح شهروند الکترونیک نیز به این بانک واگذار شده است، یادآور شد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان در اجرای طرح بانک‌پذیری کودک و نوجوان اهمیت زیادی دارد، افزود: این طرح بازتاب بسیار خوبی در سطح استان داشته است به گونه‌ای که بسیاری از ارگان‌هایی که بانک کشاورزی با آنها همکاری می‌کند متقاضی اجرای این طرح برای کارمندان هستند.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان زنجان اظهار داشت: برای افرادی که در طرح بانک‌پذیری کودک و نوجوان آموزش دیده‌اند کارنامه پایان دوره صادر می‌شود.

وی در زمینه شهر الکترونیک سلطانیه نیز خاطرنشان کرد: در حال حاضر بانک کشاورزی استان زنجان توانمندی و آمادگی لازم برای آموزش الکترونیکی همه کودکان منطقه سلطانیه را دارد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول