اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با شب‌های قدر در منطقه 20 صورت می‌گیرد

برپایی ضیافت افطاری برای کودکان کار و خیابان جنوب تهران

خبرگزاری فارس: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 از برپایی ضیافت افطاری برای کودکان کار و خیابان جنوب تهران خبر داد.

برپایی ضیافت افطاری برای کودکان کار و خیابان جنوب تهران

حبیب‌الله غفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران گفت: همزمان با شب‌های پرفضیلت قدر مراسم معنوی ضیافت افطاری برای 750 نفر از کودکان کار و خیابان این منطقه در مسجد امام حسن مجتبی(ع) در محله عمادآور برگزار می‌شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 هدف از برگزاری این مراسم را اظهار همبستگی با کودکان کار و خیابان عنوان کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 210 کودک کار و خیابان در این منطقه ساماندهی شدند و به همراه خانواده تحت آموزش‌های مهارت‌آموزی و مشاوره‌های تحصیلی و روانشناختی قرار گرفتند.

وی به اهمیت توانمندسازی کودکان کار در کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از زندگی آنان اشاره کرد و اظهار داشت: برگزاری کلاس‌های تحصیلی، دوره‌های آموزشی حرفه‌آموزی، برنامه‌های فرهنگی و تفریحی و کارگاه‌های آموزشی با عناوین مهارت‌های زندگی، هوای پاک، پیشگیری از اعتیاد،، ایدز، و کودک آزاری از جمله خدماتی است که برای این کودکان و خانواده‌های آنان ارائه شده است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 در ادامه به ویژه برنامه‌های شب‌های قدر در این منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: مراسم معنوی احیاء شب‌های قدر در سراسر محلات 22 گانه این منطقه برپا می‌شود و این درحالی است که در جوار مقبره شهدای گمنام شهرری واقع در میدان نماز نیز زمینه برگزاری مراسم پرفضیلت احیاء برای بیش از یک هزار شهروند با حضور مداحان و قاریان بین‌المللی فراهم شده است.

انتهای پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول