اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین مسابقه رباتیک سنندج

ربات‌های ساخته کودکان کردستانی به نمایش گذاشته شد

خبرگزاری فارس: ربات‌های دست‌ساخت اعضای پسر کانون کودکان و نوجوانان کردستان در قالب هشت تیم در مسابقه رباتیک به رقابت گذاشته شدند.

ربات‌های ساخته کودکان کردستانی به نمایش گذاشته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مدیر کانون استان کردستان عصر امروز در حاشیه برگزاری این برنامه اظهار کرد: پرورش خلاقیت و نوآوری کودکان و نوجوانان از اهداف این برنامه است که امیدواریم در سطح وسیع‌تر و با حضور افراد بیشتری در دوره‌های بعدی برگزار شود.

سهیلا شیخی افزود: کودکان و نوجوانان ضمن نمایش دادن ربات‌های دست‌ساخته خود که برگرفته از ابتکار، خلاقیت و نوآوری بود با همدیگر به رقابت پرداختند.

شیخی برگزاری کلاس‌های روباتیک کانون را موجب شکوفائی اندیشه و خلاقیت کودکان و نوجوانان دانست و خاطرنشان کرد: آموزش مقدماتی ساخت ربات در کانون و آشنایی قشر کودک و نوجوان با علم روباتیک، کمک فراوانی به تولید علم در کشور می‌کند.

به گفته وی دانش‌آموزان علاقه خاصی به ساخت ربات دارند و با ساخت این وسیله به خود باوری می‌رسند و اعتماد به نفس آنان افزایش می‌یابد.

مدیر کانون استان کردستان از حضور کودکان و استقبال خانواده‌های آنها ابراز رضایت کرد و گفت: این مسابقات که از جذابیت خاصی برخوردار است با استقبال خوب و پرشور کودکان و نوجوانان و خانواده‌های آنان همراه است.

شیخی ابراز امیدواری کرد: برگزاری چنین مسابقاتی زمینه پیشرفت و موفقیت بچه‌های استان و جلب رضایت خانواده‌های آنان را فراهم می‌کند.

برگزیدگان این دوره از مسابقات تجلیل شدند و به مرحله نهایی کشوری راه یافتند.

انتهای پیام/آ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول