اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علم‌الهدی:

ترکیه، عربستان و قطر قصد شکستن مقاومت در سوریه را دارند

خبرگزاری فارس: امام جمعه مشهد گفت: ترکیه، عربستان و قطر قصد شکستن مقاومت در سوریه را دارند.

ترکیه، عربستان و قطر قصد شکستن مقاومت در سوریه را دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در خطبه‌های نماز عید فطر در جمع زائران و مجاوران بارگاه منور امام رضا (ع) اظهار کرد: استکبار جهانی یک عده وهابی نجس‌العین را بر سوریه مسلط کرده تا از این طریق این مقاومت پاک در برابر صهیونیست جنایتکار را در هم بشکند.

وی افزود: در این زمینه همه مسلمانان مسئولیت داشته و باید جامع عمل بپوشانند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به پرداخت زکات فطریه توسط مردم روزه‌دار در پایان ماه مبارک رمضان عنوان کرد: این پرداخت زکات به معنای این است که عشق به خدا تنها با عبادت تمام نمی‌شود و مسئولیت داشتن در برابر خلق خدا نیز جزء این موضوع محسوب می‌شود.

وی در ارتباط با حادثه ناگوار اخیر برای تعدادی از هموطنان آذری نیز ادامه داد: تمام مردم ایران برای سر و سامان دادن به زندگی این تعداد از هموطنانمان مسئول هستند.

علم‌الهدی تاکید کرد: این موضوع نیاز به یک عزم جدی داشته و به تنهایی از کارگزاران نظام ساخته نیست.

وی یادآور شد: همچنین ظلم و ستم رژیم ناپاک آل خلیفه در بحرین و آل سعود در منطقه شرقی عربستان، وظیفه مسلمانان را سنگین‌تر می‌کند.

امام جمعه مشهد گفت: بسیاری از شیعیان این مناطق به عشق ائمه اطهار (ع) مقاومت می‌کنند و تحت سخت‌ترین شکنجه‌ها و شرایط قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه در برابر مظلومیت آنها مسئولیت سنگینی داریم، افزود: نوکران بی‌جیره و مواجب آمریکا و استکبار جهانی این فجایع را نسبت به این تعداد مسلمان انجام می‌دهند.

علم‌الهدی با اشاره به ناهنجاری‌های اجتماعی موجود در جامعه نیز گفت: همچنین یکی دیگر از مسئولیت‌های مهم در این زمینه، مسئولیت در برابر هرزگی‌ها، لاابالی گری‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی است.

وی خاطرنشان کرد: حل این موضوع مهم را تنها نباید از دولت و کارگزاران نظام توقع داشت و باید فرد فرد جامعه خود را نسبت به این موضوع مسئول بدانند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: از کنار عنصر بدحجابی که با قیافه نکبت بارش تمام دین را به سخره گرفته نباید به همین راحتی گذشت.

وی از مردم خداجو درخواست کرد که دوستی خود با خدا در این یک ماه را با نشستن پای شبکه‌های مسموم ماهواره‌ای از بین نبرید.

انتهای پیام/غ30/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول