اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابهر:

عید فطر روز رحمت و مغفرت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه ابهر گفت:‌ روز عید فطر روز بزرگی است که خداوند متعال با بخشش بندگان، ایشان را مورد رحمت خود قرار می‌دهد.

عید فطر روز رحمت و مغفرت است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر حجت‌الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های نماز عید فطر این شهر با تاکید بر لزوم رعایت تقوای الهی از سوی همگان اظهار داشت: فرشتگان الهی اعمال ما را ضبط و ثبت می‌کنند که باید مراقب اعمال خود باشیم.

وی با اشاره به برکات رعایت تقوای الهی گفت: کسی که تقوای الهی را در حرکات و سکنات خود رعایت کند خداوند متعال برای او نوری قرار می‌دهد که مایه نجات و سعادت وی خواهد بود.

امام جمعه ابهر تصریح کرد: کسی که تقوای الهی را رعایت کند همواره نور الهی همراه او بوده و این فرد از تمام قضایای ظلمانی راه نجات را پیدا می‌کند.

وی افزود: همه انسان‌ها در این دنیا یا در ولایت الله بوده و یا زیر سلطه شیطان و ظلمت هستند که تنها راه سعادت، رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناهان است.

رحیمی در ادامه ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر بیان داشت: روز عید فطر روز بزرگی است که خداوند متعال با بخشش بندگان، ایشان را مورد رحمت خود قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه ما از خود چیزی نداریم و همه زیبایی‌ها و صفات نیک ما از اهل بیت (ع) است، گفت: در این میان همه بدی‌ها از خود ما است و باید با تاسی از اهل بیت (ع) در مسیر سعادت و سربلندی گام برداریم.

امام جمعه ابهر افزود: باید با رعایت تقوای الهی و با اشک و ناله در زمینه آماده‌سازی زمینه‌ ظهور امام زمان (عج) تلاش کنیم.

وی ضمن قدردانی از حضور پرشور و باشکوه مردم ابهر در مساجد و برنامه‌های ماه مبارک رمضان ابراز داشت: حیف است که پس از ماه رمضان مساجد و نمازهای جماعت خلوت باشد.

رحیمی در پایان ضمن اشاره به سالروز ورود آزادگان به کشور گفت: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس با دلاورمردی‌ها و جانفشانی‌های خود از این مرز و بوم دفاع کرده و دشمن را از خاک کشور بیرون کردند.

انتهای پیام/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول