اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور استان قم عنوان کرد:

اجرای محدودیت ترافیکی عید سعید فطر در استان قم

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور استان قم از آمادگی 40 خودرو و 50 تیم موتوری برای اجرای محدودیت ترافیکی تعطیلات عید سعید فطر در استان قم خبر داد.

اجرای محدودیت ترافیکی عید سعید فطر در استان قم

فریدون ترکاشوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فرا رسیدن عید سعید فطر اظهار داشت: با توجه به پایان یافتن ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن تعطیلات دو روزه عید سعید فطر محدودیت‌های ترافیکی ویژه این روز در استان قم اجرا می‌شود.

وی افزود: این محدودیت ترافیکی در شب عید سعید فطر از ساعت 24 آغاز شده و تا ساعت 6 صبح حداقل یک ساعت قبل از نماز عید فطر، عبور وسائل نقلیه از مسیر سه راه حرم به سمت چهار راه شهدا و بالعکس به سمت بلوار بهار ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راهور استان قم ادامه داد: تمامی خودروهای توقفی و پارک شده در مسیرهای تعیین شده توسط جرثقیل حمل می‌شوند.

وی تصریح کرد: از روز یکشنبه همزمان با عید سعید فطر به منظور برپایی نماز روز عید، محدویت ترافیکی در خیابان‌های 19 دی از کوچه مخابرات به سمت بازار، چهار راه عمار یاسر- خیابان آذر به سمت بازار،‌ پل علیخانی به سمت بازار، ممنوعیت تردد تمامی وسایل نقلیه عمومی و شخصی تا پایان نماز عید صورت می‌گیرد.

ترکاشوند در ادامه با بیان اینکه مسافران و زائران زیادی در ایام تعصیلات عید سعید فطر به قم سفر می‌کنند یادآور شد: پارکینگ شرقی و پارکینگ رودخانه برای پارک خودروی مسافران و زائران مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر حضرت معصومه(س) آماده خدمت است.

وی عنوان کرد: 40 دستگاه خودروی درون شهری و 50 تیم موتوری نیز در ایام تعطیلات دو روزه عید سعید فطر آماده ارائه خدمت به زائران و مسافران خواهد بود.

رئیس پلیس راهور استان قم افزود: اتوبوس‌های شرکت واحد برای سرویس‌دهی به شهروندان نیز در میدان روح‌الله بوده که بعد از اتمام مراسم به محل‌های ایستگاه تقاطع حجتیه به طرف پل مصطفی خمینی(ره)، تقاطع شهدا ابتدای خیابان صفائیه، سه راه بازار به طرف خیابان ارم (ایستگاه روبروی بانک ملی) مستقر هستند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول