اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تنگستان:

برای رفع نیازهای شهرستان تنگستان تلاش می‌کنم

خبرگزاری فارس: فرماندار تنگستان گفت: تلاش می‌کنم تا با رفع نیازهای شهرستان به رسالت خود جامه عمل بپوشانم و خدمتگزار خوبی برای مردم حماسه‌آفرین تنگستان باشم.

برای رفع نیازهای شهرستان تنگستان تلاش می‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم احمد جعفری‌نسب بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان تنگستان که با حضور استاندار بوشهر در محل فرمانداری تنگستان برگزار شد اظهار داشت: مسئولیت‌پذیری و خدمت به مردم امر دشواری است که با توکل بر خداوند و برای جلب رضای الهی باید بر عهده گرفت.

وی با بیان اینکه مسئولیت‌پذیری در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک افتخار است افزود: مسئولیت اگر در جهت منافع و مصالح عمومی باشد نعمت و افتخار است و اگر در غیر این مسیر حرکت کنیم نقمت و مایه رنجش مردم است.

جعفری‌نسب با توجه به انتصاب جدیدش به سمت فرماندار تنگستان از حسن توجه استاندار بوشهر در سپردن این مسئولیت تشکر و قدردانی کرد و گفت: تمام تلاش و توان خود را به کار خواهم بست تا به صورت مطلوب از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان در راستای توسعه و عمران و آبادانی تنگستان استفاده کنم.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنم تا با رفع نیازهای شهرستان به رسالت خود جامه عمل بپوشانم و خدمتگزار خوبی برای مردم حماسه‌آفرین تنگستان باشم.

فرماندار تنگستان تاکید کرد: باید در رفع نیازهای مردم به صورت جدی پیگیری کرد و این را از اصول مدیریتی خود می‌دانم.

وی در پایان از تلاش‌های صادقانه آقای عبدالرسول زارع، فرماندار اسبق شهرستان تنگستان در توسعه همه‌جانبه شهرستان تنگستان تقدیر کرد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول