اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تنگستان خبر داد

حضور 7500 دانش‌آموز در کلاس‌های اوقات فراغت تنگستان

خبرگزاری فارس: فرماندار تنگستان گفت: در ایام تابستان بالغ بر 7 هزار و 500 نفر از دانش‌آموزان در 28 پایگاه آموزشی در کلاس‌های اوقات فراغت این شهرستان فعالیت می‌کنند.

حضور 7500 دانش‌آموز در کلاس‌های اوقات فراغت تنگستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم عبدالرسول زارع ظهر امروز در بازدید از کلاس‌های اوقات فراغت شهرستان تنگستان به نقش غنی‌سازی اوقات فراغت در رشد و شکوفایی جوانان و نوجوانان اشاره کرد و اظهار داشت: حضور جوانان و نوجوانان در کلاس‌های ستاد غنی‌سازی اوقات فراغت سبب می‌شود تا شناخت جامع‌تری از استعدادها، علائق و توانایی‌های خود داشته و برای انتخاب رشته تحصیلی و انتخاب شغل بهتر تصمیم‌گیری نمایند.

وی افزود: باید برنامه‌های ستاد اوقات فراغت با جهت‌گیری صحیح و سالم با توجه به نیاز دانش‌آموزان تهیه و تدوین شود تا نتیجه مطلوب را به همراه داشته باشد.

زارع ادامه داد: در حالی که دشمن در تلاش است تا با طراحی برنامه‌های ضدفرهنگی از طریق ماهواره، اینترنت، بازی‌های رایانه‌ای و ... جوانان و نوجوانان ما را منحرف سازد، ایام تابستان فرصت مناسبی برای ارائه برنامه‌های فرهنگی و خنثی‌سازی دسیسه‌های دشمن است.

وی یا بیان اینکه شاکله وجودی انسان در دوران جوانی و نوجوانی شکل می‌گیرد یادآور شد: الگوپذیری در این دوره به اوج خود می‌رسد و اگر در ایام اوقات فراغت الگوهای صحیحی به آنان معرفی شود، می‌تواند در تربیت صحیح این قشر تأثیرات مطلوبی داشته باشد.

فرماندار تنگستان به فعالیت‌های ستاد غنی‌سازی اوقات فراغت تنگستان اشاره کرد و گفت: فعالیت کلاس‌های اوقات فراغت تابستان از اول تیرماه آغاز شده و تا پانزدهم مردادماه ادامه دارد.

وی اعلام کرد: در ایام تابستان بالغ بر 7 هزار و 500 نفر از دانش‌آموزان در 28 پایگاه آموزشی در کلاس‌های اوقات فراغت شهرستان تنگستان فعالیت می‌کنند.

زارع ادامه داد: این دانش‌آموزان در 20 رشته در بیش از 130 کلاس در دو شهر اهرم و دلوار و روستاهای شهرستان آموزش‌های لازم را در زمینه‌های قرآنی، هنری، علمی، ورزشی فرا می‌گیرند.

وی همچنین عنوان کرد: دانش‌آموزان بسیجی نیز در طرح هجرت 3 همچون گذشته به صورت فعال حضور دارند که قریب به 1500 دانش‌آموز بسیجی در دو بخش مرکزی و دلوار شهرستان برای بازسازی مدارس و سایر فعالیت‌های جهادی حضور می‌یابند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول