اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تنگستان خبر داد

اجرای طرح هادی در 90 درصد روستاهای تنگستان

خبرگزاری فارس: فرماندار تنگستان گفت: با تلاش مجموعه بنیاد مسکن از 116 روستای شهرستان تنگستان، طرح هادی در 104 روستا اجرا شده که 90 درصد روستاهای شهرستان را شامل می‌شود.

اجرای طرح هادی در 90 درصد روستاهای تنگستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم عبدالرسول زارع صبح امروز در بازدید از روستاهای بخش مرکزی شهرستان تنگستان بر عمران روستایی و حل مشکلات روستاها تاکید کرد و اظهار داشت: پس از انقلاب اسلامی خدمات‌رسانی به روستاها رشد چشمگیری داشته، اما باید تلاش شود تا این روند با شتاب بیشتری صورت گیرد.

وی افزود: خدمات‌رسانی به مناطق محروم و روستاها از آرمان‌های انقلاب اسلامی در راستای تحقق عدالت اجتماعی بوده که این امر با اجرای موفق طرح‌های هادی روستایی تأثیر مثبتی در توسعه و آبادانی روستاها داشته است.

زارع یادآور شد: در کمیته برنامه‌ریزی سال گذشته شهرستان 23 میلیارد ریال برای پروژه‌های طرح‌های هادی اختصاص یافت که تلاش می‌شود امسال نیز اعتبارات مطلوبی برای اجرای این طرح‌ها در روستاها اختصاص یابد.

وی اعلام کرد: تاکنون با تلاش مجموعه بنیاد مسکن در شهرستان از 116 روستای شهرستان تنگستان، طرح هادی در 104 روستا اجرا شده که قریب به 90 درصد روستاهای شهرستان را شامل می‌شود.

فرماندار تنگستان همچنین به برخی از پروژه‌های در دست اقدام روستایی در بخش مرکزی شهرستان تنگستان اشاره و اعلام کرد: پروژه احداث راه روستایی خیاری به طول 2300 متر و عرض 5/5 متر با اعتبار 3 میلیارد ریال و پروژه‌های طرح‌های هادی روستای قباکلکی با اعتبار 700 میلیون ریال، روستای باغک جنوبی 800 میلیون ریال و کاکلی با اعتبار 400 میلیون ریال در حال اتمام هستند.

در این بازدید همچنین مسائل و مشکلات و اولویت‌های روستاها از سوی دهیاران روستاها بیان شد و فرماندار تنگستان نیز برای حل این مسائل و مشکلات قول مساعد داد تا در پروژه‌های پیشنهادی کمیته برنامه‌ریزی سال جدید قرار گیرد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول