اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر خبر داد

فرمانداران جدید گناوه و تنگستان تعیین شدند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر از تغییر فرمانداران شهرستان‌های گناوه و تنگستان خبر داد و گفت: غلامعلی حبیبی‌منش فرماندار گناوه و احمد جعفری‌نسب فرماندار تنگستان شدند.

فرمانداران جدید گناوه و تنگستان تعیین شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر محمدحسن شنبدی اظهار داشت: با قطعی شدن دو تغییر در سطح فرمانداران استان، تودیع و معارفه فرمانداران تنگستان و گناوه شنبه 28 مرداد برگزار می‌شود.

شنبدی افزود: در همین ارتباط احمد جعفری‌نسب فرماندار گناوه به عنوان فرماندار تنگستان به جای عبدالرسول زارع منصوب می‌شود و غلامعلی حبیبی‌منش فرماندار سابق قائنات در استان خراسان و سی‌سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد به جای جعفری‌نسب فرماندار گناوه خواهد شد.

وی در ارتباط با سوابق حبیبی‌منش فرماندار جدید گناوه گفت: وی از شهروندان یاسوجی است و سابقه فرمانداری در شهرستان‌های قائنات و سی‌سخت را داشته و از فرمانداران نمونه کشور در برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به حساب می‌آید.

معاون استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: احمد جعفری‌نسب بخشدار سابق دلوار و فرماندار اسبق گناوه نیز به عنوان فرماندار جدید تنگستان معرفی خواهد شد.

شنبدی در مورد تغییرات صورت گرفته در سطح این دو فرمانداری و آینده کاری رسول زارع فرماندار سابق تنگستان هم گفت: آقای زارع به دلیل معذوریت‌ها و محدودیت‌های خانوادگی نتوانست خانواده خود را به محل خدمتی خود منتقل کرده و از این سمت کنار گذاشته شد.

وی یادآور شد: حکم فرمانداران جدید گناوه و تنگستان توسط  وزیر کشور امضا شده و مراسم تودیع و معارفه روز شنبه 28 مرداد ماه در شهرهای گناوه و اهرم، مرکز تنگستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول