اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره‌ کل تأمین اجتماعی استان بوشهر خبر داد

وجود بیش از 6 هزار بیمه شده اصلی در حوزه صید و صیادی تنگستان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره‌ کل تأمین اجتماعی استان بوشهر گفت: این اداره‌ کل در بخش ساحلی شهرستان تنگستان در ارتباط با حوزه صید و صیادی 6 هزار و 120 بیمه‌ شده اصلی دارد.

وجود بیش از 6 هزار بیمه شده اصلی در حوزه صید و صیادی تنگستان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر عبدالمجید رازه ظهر امروز در دیدار نماینده مردم دشتی و تنگستان با ارائه گزارشی از عملکرد تأمین اجتماعی استان در سال 90 و سه ماهه اول سال‌ جاری مربوط به ارائه تعهدات بلندمدت و کوتاه‌مدت به بیمه‌شدگان، مقرری‌بگیران بیمه بیکاری و مستمری‌بگیران در استان از جمله شهرستان‌های دشتی و تنگستان گفت:‌ در حال حاضر با توجه به رونق کم واحدهای صنعتی و تجاری در این شهرستان‌ها، توانستیم در بخش خدمات فعالیت‌های خوبی در سطح این مناطق در جذب و ارائه خدمت به کارگران ساختمانی و زنان سرپرست خانوار ارائه کنیم.

سرپرست اداره‌ کل تأمین اجتماعی استان بوشهر افزود: در بخش ساحلی شهرستان تنگستان در ارتباط با حوزه صید و صیادی تعداد شش هزار و 120 نفر بیمه شده اصلی و تبعی با پرداخت هفت درصد از حقوق خود که کمترین مبلغ پیش‌بینی شده در قانون است از خدمات کوتاه مدت و بلندمدت بهره‌مند می‌شوند.

رازه بیان کرد: ترمیم حقوق بازنشستگان بالای 60 سال بررسی و بازنگری مجدد بیمه کارگران ساختمانی و باربران و پیگیری امور صیادان و ملوانان در کارهای سخت و زیان‌آور از پیشنهادات و خواست‌های مردم و به‌ ویژه اقشار کم‌توان زیر پوشش است.

وی گفت: حضور نمایندگان مردم در بین کارکنان شعب و ارتباط مستقیم با مردم و مسئولان باعث دلگرمی و ایجاد انگیزه بیشتر در جامعه می‌شود که امیدوارم این نشست‌ها ادامه داشته باشد.

وی به برخی از اقدامات صورت گرفته در راستای بهبود وضعیت ارائه خدمات به افراد تحت پوشش اشاره کرد و ادامه داد: به منظور برقراری و پرداخت تعهدات بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران، برای تحت پوشش قرار دادن صیادان و کشاورزان و نخل‌داران تلاش‌های زیادی صورت گرفته است که امیدواریم با حمایت نمایندگان مجلس به نتیجه برسد.

سرپرست اداره کل تأمین اجتماعی استان بوشهر تعامل سازنده با نمایندگان مجلس را رمز موفقیت تامین اجتماعی عنوان داشت و اضافه کرد: بررسی اشتغال صیادان،‌ بخشش جرائم، نحوه اجرای صحیح بیمه کارگران ساختمانی، خصوصی‌سازی و واگذاری تعهدات از برنامه‌های آینده این سازمان است.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول