اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر:

کاپیتالیسم و استکبار نفس‌های آخر را می‌کشند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: امروز بیداری اسلامی در جهان در حال شکل‌گیری است و مطمئنا کاپیتالیسم سرمایه‌داری و استکبار نفس‌های آخر خود را می‌کشند.

کاپیتالیسم و استکبار نفس‌های آخر را می‌کشند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی فتح‌الله جمیری صبح امروز در همایش طرح صالحین سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر اظهار داشت: هنرمندان عزیزانی هستند که امروز می‌توانند در عرصه جهاد در راه خداوند متعال مقابله با تهاجم فرهنگی بسیار مؤثر باشند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: خیلی از چیزها را نباید به تعداد و عده بسنجیم زیرا خیلی از مسائل به اهمیت، ارزش و تاثیرگذاری آن توسط هنرمندان باید مشخص شود.

وی یادآور شد: امروز جهاد ما دیگر جهاد با کلاشینکف، توپخانه، زرهی و ادوات نیست و ما امروز معتقد به جهاد علیه تهاجم فرهنگی هستیم.

جمیری یادآور شد: امروز فرماندهان ما در بحث جهاد تهاجم فرهنگی هنرمندانی هستند که در بسیج هنرمندان فعالیت می‌کنند و امروز جهاد و فرمانده آن نیز به عهده نیروهایی است که می‌توانند با رویکرد مقابله با تهاجم فرهنگی بایستند زیرا رویکرد تغییر کرده است.

فرمانده ارشد سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: هنوز ما با تمام وجود درک نکرده‌ایم که در جنگ نرم دشمن قرار داریم و احساسی که در زمان دفاع مقدس داشتیم امروز نداریم.

وی اضافه کرد: امروز آن حرکت‌ها و شجاعت‌های شهدا موجب بیداری اسلامی شده است و هنرمندان می‌توانند صحنه‌ای را بیافرینند تا کمک کنند به آن مسیری که شهدا خلق کردند.

جمیری گفت: اگر بخواهیم مقایسه‌ای کنیم با دوران دفاع مقدس این مقایسه بی‌جایی نیست زیرا هنرمندان می‌توانند گروه یا گردان ادوات باشند.

جمیری یادآور شد: امروز در بخش هنر، راهبرد باید یک راهبرد تهاجمی باشد تا دشمن را زمین‌گیر و متوقف کنیم و این حمله باید مستمر باشد.

وی با بیان اینکه ما دارای ظرفیت‌های فراوانی هستیم تصریح کرد: دشمن حرفی برای گفتن ندارد زیرا ما وصل به اسلام عزیز هستیم که پاسخگوی همه شبهات در تمام دنیاست و ما وصل به اسلام جوان هستیم که می‌توانیم تمام دنیا را پاسخگو باشیم.

جمیری یادآور شد: حلقه صالحین در جهت ترویج معارف دینی است و هنرمندان می‌توانند با استخراج فرمایشات امام خامنه‌ای و بر اساس راهبرد ولایت در استان عمل کنند.

وی خاطر نشان کرد: با تشکیل سازمان بسیج هنرمندان در استان بوشهر انسجامی در بحث هنرمندان به خصوص عزیزانی که نسبت به اسلام عزیز متعهد و دلسوز هستند، حرکت بزرگی صورت گرفته است.

جمیری خاطر نشان کرد: به این صورت مجموعه منسجمی نداشتیم که عزیزان بسیجی با تفکر بسیجی در مجموعه عرصه‌های هنری دور همدیگر جمع بشوند و امروز این اتفاق افتاده است.

وی تصریح کرد: امروز هنرمندان باید برای رضای خدا به جهاد برخیزند و خود را فدای هدف کنند و این هنر مردان خداست.

جمیری با بیان اینکه هنرمندان می‌توانند به اسلام کمک کنند افزود: هنرمندان باید راهبردهای مقام معظم رهبری را در اطاق فکر تبدیل به یک تاکتیک کنند، چرا که هنرمندان ادامه دهنده راه شهدا و هنرمندان شهید هستند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: امروز بیداری اسلامی در جهان در حال شکل‌گیری است و همانطوری که دوران کمونیسم گذشت و به موزه تاریخ پیوست مطمئنا امروز کاپیتالیسم سرمایه‌داری و استکبار نفس‌های آخر را می‌کشند.

وی با بیان اینکه پیروزی اسلام در تمام دنیا قطعی است گفت: سهم هنرمندان در ترویج فرهنگ اسلامی با توجه به تاثیرگذاری آن‌ها و الگو بودن هنرمندان سهم بسزایی است.

انتهای پیام/ب10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول